طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي يكي از نمونه سايت هايي است كه تجارت گستر به طراحي آن فعاليت داشته و نمونه كارهاي بسياري در اين زمينه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحي سايت براي پزشكان مي پردازيم .
با گسترش روز به روز استفاده از اينترنت راه اندازي و طراحي يك وب سايت براي انواع مشاغل امري لازم و ضروري تلقي مي شود . يكي از مشاغل بسيار با اهميت در جوامع صنف پزشكي مي باشد. روزانه تعداد زيادي از مردم با جستجو در اينترنت به دنبال آشنايي با انواع بيماري و روش هاي درماني آن ها هستند . همچنين به دنبال يافتن اطلاعاتي از بيماري هاي اطرافيان خود هستند و وجود سايتي در اين زمينه كه اطلاعات كاملي در اختيار قرار دهد مي تواند برطرف كننده نياز قشر زيادي از مردم باشد .


امكانات طراحي وب سايت پزشكي :

1- نوبت دهي آنلاين :

با طراحي سايت نوبت دهي آنلاين پزشكي ، بيماران مي توانند با مراجعه به سايت و مشاهده زمان هاي خالي براي هر پزشك ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمايند . كه اين امر با توجه به دسترسي در هر ساعت از شبانه روز به سايت و عدم نياز به مراجعه حضوري بسيار مطلوب مي باشد . همچنين در وقت پزشكان نيز صرفه جويي مي شود زيرا پروسه نوبت دهي ديگر وجود نداشته و بيماران به راحتي خود اين كار را انجام مي دهند .
سايت نوبت دهي پزشكي طراحي شده توسط تجارت گستر به جديدترين تكنولوژي مجهز بوده و از امكانات بالايي برخوردار است ، همچنين از رابط كاربري ساده اي برخوردار مي باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازي خدمات مشاوره در سايت پزشكان ، بيماران مي توانند بدون نياز به مراجعه حضوري از خدمات مشاوره اي پزشكان در اقصي نقاط كشور بهره مند شوند . بسياري از بيماران تنها براي استفاده از مشاوره پزشكاني كه در شهري خارج از محل سكونت شان است مجبور به مسافرت مي شوند ، كه علاوه بر خطرات ، هزينه هايي هم در بردارد .
در سامانه طراحي وب سايت پزشكي مي توان سيستم مشاوره رايگان و يا حتي با پرداخت حق مشاوره راه اندازي نمود كه از مناطق دور هم به راحتي بتوان دسترسي داشت .

منبع و ادامه : طراحي سايت پزشكي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۶:۳۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :