طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

درمان ريزش مو

يكي از مسائلي كه امروزه به معضلي براي برخي افراد تبديل شده است درمان ريزش مو مي باشد . وجود برخي موارد از جمله تغيير الگوي رفتاري و رژيم غذايي موجب شده سن ريزش مو كاهش يافته و افراد با سنين كمتر با ريزش مو مواجه شوند . 

ريزش مو به علت تاثيري كه بر زيبايي افراد دارد ، موجب كاهش اعتماد به نفس و يا افسردگي در افراد جوان مي گردد . به همين سبب افراد داراي ريزش مو به فكر راه حلي براي حل اين مسئله هستند . 

درمان ريزش مو


روش هاي مختلفي براي درمان ريزش مو وجود دارد كه برخي از آن ها مي تواند مفيد واقع شود و برخي تاثيري نداشته و حتي مي تواند تاثير بالعكس داشته باشد . 
به همين علت بايد قبل از انتخاب روش درماني در مورد تاثير آن تحقيق نموده  و با كارشناسان حاضر در اين زمينه مشورت نماييد تا از تاثير روش درمان ريزش مو اطمينان يابيد . 

در صورتي كه شما روش درمان ريزش مو اصولي را انتخاب نماييد و آن را به موقع آغاز نماييد اكثرا مي توانيد موهاي خود را بازيابيد . 

زمان درمان ريزش مو

يكي از موارد تاثير گذار در درمان ريزش مو زمان آن است . هر چه كه شما زودتر اقدام به جلوگيري و درمان ريزش مو كنيد براي شما مفيد تر خواهد بود . زيرا تارمويي كه ريخته مي شود تا مدتي ريشه آن زنده باقي مي ماند و با گذشت زمان اين تازگي از بين رفته و ريشه مو ضعيف مي شود و در نهايت از بين مي رود . همچنين گذشت زمان موجب تجمع چربي و ساير مواد در سر شده و درمان را با سختي دچار مي كند . زيرا اين مواد باعث بسته شدن منافذ پوست مي شوند و رويش مجدد به سختي انجام مي پذيرد . 

بنابراين بهتر است در صورت برخورد با ريزش مو سريعا نسبت به يافتن راهكاري براي درمان ريزش مو اقدام نماييد . 

 

تشخيص روش درمان ريزش مو 

نكته ديگر كه در درمان ريزش مو داراي اهميت است تشخيص درست علت ريزش و درمان درست آن است .  همان طور كه بيان شد روش هاي زيادي براي درمان ريزش مو وجود دارد كه شما با بررسي دقيق بايد مناسب ترين راه را انتخاب كنيد .

مصرف سر خود محصولاتي كه در اينترنت و شبكه هاي مختلف تبليغ مي شوند  ، ممكن است نتيجه عكس داشته و ريزش مو شما را شديد تر هم بكند . 

مصرف خودسرانه محصولات وقت و هزينه شما را هدر داده و در نهايت نتيجه مطلوبي براي شما نخواهد داشت . هر فرد با توجه به علت ريزش موي خود بايد دارو مناسب خود را مصرف نمايد . به همين سبب لازم است كه قبل از خريد با مشاوران مشورت هاي لازمه انجام شود . 

به همين سبب مي توان گفت مهمترين بخش در درمان ريزش مو تشخيص درست آن مي باشد . 

ريزش مو به كوتاهي و بلندي مو و همچنين جنسيت فرد بستگي ندارد و هم خانم ها و هم آقايان ممكن است به ريزش مو دچار شوند . ريزش مو به علل مختلف اتفاق مي افتد . استرس ، سبك زندگي ، رژيم غذايي ، وراثت ،ژن ، شامپو استفاده شده و ... ممكن است در ريزش مو تاثير گذار باشند . گاها پزشكان با مشاهده مو شما قادر به يافتن  علت آن نيستند و بايد آزمايشهاي تيروئيدي و هورموني را انجام دهند تا به درستي بتواند زمينه و درمان ريزش مو شما را پيدا كنند . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۰:۳۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :