طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

سفر به وان

براي سفر به شهر وان و ورود به كشور تركيه از مرز رازي 4 راه ، پيش روي مسافرين است:

1) سفر با قطار
عموما سفر تور وان با قطار، به عنوان گزينه اي راحت و امن در نظر گرفته مي شود، و از امنيت بالايي برخورداراست و سالهاي قبل قطار از تبريز به وان داير بود ولي بعدا به خاطر نا امني هاي مسير بعد مرز رازي تا وان ،اين قطار برداشته شد 
به تازگي ريل باس تبريز-مرز رازي داير شده است كه گزينه ي مناسبي است.
تور وان از تبريز به اين صورت كه مسافران بايد با قطار از تبريز تا مرز رازي را طي كنند و بعد عبور از مرز ادامه يمسير را با ون هاي ترك (دلموش ها) كه كرايه ي هر نفر در زمان فعلي 20 لير است، طي كنند.(اين دلموش هاموظف هستند ، مسافر را به ازاي 20 لير به هر نقطه اي از وان ببرند بجز فرودگاه كه كرايه اش بيشتر است)
2) سفر با خودرو شخصي تا وان
سفر با ماشين شخصي تا وان، تور وان شايد راحت ترين نوع سفر زميني باشد ولي معايبي نيز دارد كه در زير به توضيح آنها مي پردازيم.
1) خستگي ناشي از رانندگي طولاني
2) هزينه ي بالاي كاپوتاژ خودرو و بيمه خودرو
3) عدم اطمينان به مسير و جاده در صورتي كه قبلا اين مسير تور وان را تجربه نكرده ايد و آشنايي نداريد.
4) وجود مشكلات پارك، در مقصد 
3) سفر با خودرو شخصي تا مرز
در اين مورد كه به نسبت مورد قبلي گزينه بهتريست شما با خودرو شخصي تا دم مرز مي رويد، و خودرو را در پاركينگ مرز رازي پارك كرده و ادامه مسير را بعد از عبور از مرز با ونهاي ترك(دلموش) كه كرايه ي هر نفر 20لير مي باشد طي مي كنيد.
1) سفر با تور هاي مسافرتيسفر با تور هاي مسافرتي تور وان از تبريز هم كه به عنوان راحت ترين و آسوده ترين روش در نظر گرفته مي شود، و هيچ يك از دغدغه هاي موارد بالااعم از وسيله ي رفت و برگشت، بيمه مسافرتي، يافتن هتل مناسب و ... را ندارد. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۳:۴۷ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :