طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي يكي از نمونه سايت هايي است كه تجارت گستر به طراحي آن فعاليت داشته و نمونه كارهاي بسياري در اين زمينه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحي سايت براي پزشكان مي پردازيم .
با گسترش روز به روز استفاده از اينترنت راه اندازي و طراحي يك وب سايت براي انواع مشاغل امري لازم و ضروري تلقي مي شود . يكي از مشاغل بسيار با اهميت در جوامع صنف پزشكي مي باشد. روزانه تعداد زيادي از مردم با جستجو در اينترنت به دنبال آشنايي با انواع بيماري و روش هاي درماني آن ها هستند . همچنين به دنبال يافتن اطلاعاتي از بيماري هاي اطرافيان خود هستند و وجود سايتي در اين زمينه كه اطلاعات كاملي در اختيار قرار دهد مي تواند برطرف كننده نياز قشر زيادي از مردم باشد .


امكانات طراحي وب سايت پزشكي :

1- نوبت دهي آنلاين :

با طراحي سايت نوبت دهي آنلاين پزشكي ، بيماران مي توانند با مراجعه به سايت و مشاهده زمان هاي خالي براي هر پزشك ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمايند . كه اين امر با توجه به دسترسي در هر ساعت از شبانه روز به سايت و عدم نياز به مراجعه حضوري بسيار مطلوب مي باشد . همچنين در وقت پزشكان نيز صرفه جويي مي شود زيرا پروسه نوبت دهي ديگر وجود نداشته و بيماران به راحتي خود اين كار را انجام مي دهند .
سايت نوبت دهي پزشكي طراحي شده توسط تجارت گستر به جديدترين تكنولوژي مجهز بوده و از امكانات بالايي برخوردار است ، همچنين از رابط كاربري ساده اي برخوردار مي باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازي خدمات مشاوره در سايت پزشكان ، بيماران مي توانند بدون نياز به مراجعه حضوري از خدمات مشاوره اي پزشكان در اقصي نقاط كشور بهره مند شوند . بسياري از بيماران تنها براي استفاده از مشاوره پزشكاني كه در شهري خارج از محل سكونت شان است مجبور به مسافرت مي شوند ، كه علاوه بر خطرات ، هزينه هايي هم در بردارد .
در سامانه طراحي وب سايت پزشكي مي توان سيستم مشاوره رايگان و يا حتي با پرداخت حق مشاوره راه اندازي نمود كه از مناطق دور هم به راحتي بتوان دسترسي داشت .

منبع و ادامه : طراحي سايت پزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۶:۳۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت صنعتي

كارخانه ها و مراكز صنعتي با طراحي سايت صنعتي براي خود مي توانند در افزايش درآمد خود گامي موثر بردارند . با افزايش روز افزون استفاده از اينترنت طراحي سايت براي هر شغلي لازم مي باشد . حوزه صنعت حوزه گسترده اي است كه شركت هاي مختلفي نه تنها در ايران بلكه در سراسر كشور به فعاليت هاي مختلف صنعتي مشغولند .
به علت گستردگي و ازدياد شركت هاي صنعتي شركتي موفق خواهد بود كه علاوه بر مشتريان در محله يا شهر خود ، در سراسر كشور شناخته شده و بتواند محصولات و خدمات خود را حتي به كل دنيا عرضه نمايد .
مسلما اين كار را با طراحي وب سايت صنعتي براي كارخانه يا مجموعه خود مي تواند انجام مي دهد. البته با توجه به اهميت اين موضوع و مزاياي طراحي وب سايت صنعتي ، شركت هاي بسياري به فكر طراحي سايت صنعتي براي خود افتادند و به اين كار اقدام نموده اند . بنابراين شما هم اگر خواهان اين هستيد كه به كسب و كار خود رونقي بخشيد و از رقباي خود عقب نمانيد بهتر است هر چه زودتر اقدام به طراحي سايت صنعتي نماييد .
براي معرفي خود و كالا ها و خدمات ارائه دهنده خود مي توانيد با راه اندازي و ساخت سايت صنعتي براي شركت خود اقدام نماييد .

مزاياي طراحي سايت صنعتي :

1- معرفي :

يكي از ويژگي هاي بالقوه هر طراحي سايتي شناساندن شركت خود به مشتريان و مخاطبانتان است . در سايت صنعتي هم اين امر اهميت ويژه اي دارد . در سايت صنعتي شما مي توانيد رزومه از شركتتان ، كالاها و خدمات خود را قرار دهيد تا كاربران به راحتي به آن دسترسي داشته باشند .

2- عدم محدوديت زماني :

با طراحي سايت صنعتي شما هميشه و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتريان خود خواهيد بود . و به اين طريق ديگر در صورت بسته بودن كارخانه يا شركت مشتريان خود را از دست نمي دهيد .

 

منبع و ادامه مطلب : طراحي سايت صنعتي

طراحي سايت صنعتي در تبريز ، نمونه كار طراحي سايت صنعتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۵:۱۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي

 

طراحي سايت فروشگاهي يكي از انواع زمينه هاي طراحي سايت است كه تجارت گستر شهريار در آن فعاليت دارد .

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به سرعت در حال محبوبيت است . موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ مانند آمازون يا در ايران ديجي كالا مردم را به راه اندازي و طراحي سايت فروشگاهي ترغيب مي كند . فروشگاه اينترنتي مانند ديجي كالا فروشي به مراتب بيشتر از فروشگاهي بزرگ در بازار دارد .

 

مزاياي بسيار طراحي سايت فروشگاهي كه در ادامه به بيان آن مي پردازيم موجب شده تعداد سايت فروشگاهي در حال افزايش باشد . البته تمام اين فروشگاه ها به محبوبيت ديجي كالا نمي رسند زيرا نياز به تلاش بسيار و همچنين انتخاب شركت معتبري براي طراحي وب سايت فروشگاهي است كه بتواندسايت فروشگاهي دقيقا مطابق با نيازهاي شما طراحي كند .

مزاياي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

اگر شما به فروش محصولي مي پردازيد يا قصد فروش كالايي را داريد مي توانيد با سفارش طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و فعاليت در آن به كسب و كار خود رونق دهيد و درآمد خود را چندين برابر كنيد .

صرفه جويي در هزينه :

ساخت فروشگاه اينترنتي نياز به سرمايه بالا براي تهيه انبار يا محل براي فروش ندارند . و شما مي توانيد بدون نياز به محلي براي كسب و كار تنها با وجود يك سيستم به فروش محصولتان بپردازيد . فروشگاه هايي نيز كه امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته اند فروشگاه هاي فروش شارژ هستند كه به دليل صرفه جويي در وقت و هزينه اي كه براي افراد دارند فروش بالايي دارند .

ادامه و منبع : طراحي فروشگاه اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۵۸:۳۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي از جمله فعاليت هاي موفق تجارت گستر شهريار مي باشد . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و لزوم بروز بودن داشتن يك سايت براي شركت و موسسات براي معرفي خود و ارائه رزومه خود امري لازم مي باشد . همچنين آشنا كردن مخاطبان خود با خدمات ، كالاها و محصولاتشان بدون محدوديت هاي زماني و مكاني از موادي مي باشد كه موجب شده شركت هاي بسياري به راه اندازي يك سايت براي خود رو آورند .

از بين رفتن محدوديت مكاني :

با طراحي سايت شركتي قدرتمند و بهينه سازي ساختار آن ، همچنين با آشنايي و به كار گيري روش هاي بازاريابي اينترنتي شركت ها مي توانند نه تنها مشتريان و مخاطباني از محدوده خود بلكه از سراسر ايران و حتي جهان داشته باشند .

از بين رفتن محدوديت زماني :

با طراحي سايت شركتي مخاطبان و همكاران شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانند به اطلاعات شما دسترسي يافته و با خدمات شما بيشتر آشنا شوند . همچنين نياز به حضور شما و اتلاف وقت نبوده و آنها به راحتي با فعاليت شما ارتباط برقرار مي كنند .

در طراحي سايت شركتي داشتن يك گرافيك زيبا و همچنين متناسب با فعاليت شما مي تواند در رضايت مخاطبان شما نقش مهمي ايفا كند . همچنين طراحي وب سايت شما بايد به گونه اي انجام شود كه مخاطبان شما به راحتي با آن ارتباط برقرار كنند و ساختار سايت تان مناسب و كار آمد باشد .
طراحي وب سايت شركتي در ايجاد اعتماد در كاربران شما نقش مهمي ايفا نموده و شما را به عنوان يك برند آشنا و معتبر در ذهن مخاطبان عام و خاص حك مي كند .

منبع و ادامه مطلب : طراحي وب سايت شركتي

طراحي سايت شركتي در تبريز ، طراحي سايت شركتي ارزان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۵۷:۳۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: