طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

8 دليل براي طراحي وب سايت در تبريز

1- به دست آوردن اعتبار براي كسب و كار كوچك خود
امروزه، نياز مردم به استفاده از اينترنت براي جستجوي محصولات و خدمات بيشتر و بيشتر مي شود . كسب و كار هاي كوچك با طراحي سايت براي تجارت خود اعتبار زيادي به دست مي آورند و مي تواند با رقباي خود رقابت كنند . در صورتي كه يك سايت ساده براي خود داريد بهتر است به زودي آن را ارتقا داده و به سايتي با امكانات مورد نياز تبديل كنيد كه اين امر علاوه بر آماده سازي كسب و كارتان براي حضور در دنياي ديجيتالي امروز موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما نيز مي شود . نمونه هايي از فروشگاه هايي با كسب و كار كوچك كه بعد از طراحي سايت در تبريز فروش خود را به مقدار زيادي افزايش داده اند اثباتي بر موارد ذكر شده است .

2. طراحي وب سايت موجب صرفه جويي در پول شما مي شوداحتمالا اگر شما داراي يك كسب و كار كوچك باشيد فكر مي كنيد نمي توانيد يك سايت حرفه اي راه بياندازيد و قادر به تامين هزينه هاي آن نيستيد ، در صورتي كه اگر چه هزينه هاي طراحي سايت در تبريز متفاوت است اما با يك بار طراحي سايت مطمئن براي خود مي توانيد تا سالها از مزاياي آن بهره ببريد همچنين برخلاف آگهي هاي تلويزيوني و چاپي اين نوع تبليغ هميشه دردسترس مشتريان و بازديد كنندگان مي باشد . با توجه به اين ويژگي ها طراحي وب سايت در تبريز مي تواند بدون ايجاد هزينه هاي هنگفت موجب پيشرفت و ترقي در كسب و كار شما شود.3. اطلاع رساني به مشتريان

وب سايت را مي توان يك فروشگاه يا بروشور آنلاين ناميد . طراحي سايت از جنبه هاي مختلفي مزاياي بسياري در مقايسه با ساير روش ها دارد .از جمله يك سايت را بر خلاف بروشور يا ساير تبليغات چاپي مي توان به راحتي و بدون هزينه اضافه بروز كرد . علاوه بر اين مشتريان شما مي توانند راحت تر از محصولات ، خدمات جديد ، اخبار و برنامه هاي آينده شما اطلاع يابند .در صورتي كه تبليغات چاپي به سرعت منسوخ شده و بروزرساني آن مستلزم هزينه دوباره مي باشد .

4. هميشه در دسترس بودن

با طراحي وب سايت در تبريز مي توانيد هميشه براي مشتريان خود در دسترس باشيد يك سايت در 365 روز سال و در هر ساعتي قابل مشاهده است و مانند يك فروشگاه ، نيازي به باز و بسته كردن آن نيست . با سبك زندگي پر مشغله امروز، اين يك مزيت بزرگ هنگام تصميم گيري خريد است.

ادامه مطلب و منبع : 8 دليل براي طراحي وب سايت در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۱:۴۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

سيستم مديريت محتوا

در اين مقاله از تجارت گستر ( طراحي سايت در تبريز ) به مقايسه مديريت محتواها مي پردازيم .يك سيستم مديريت محتوا (cms) برنامه كامپيوتري است كه به وسيله ي آن محتوايي را با استفاده از يك رابط كاربري ايجاد و اصلاح مي كند . سيستم هاي مديريت محتوا كاربرد هاي فراواني دارند . نمونه اي از سيستم هاي مديريت محتوا ، سيستم هاي مديريت محتواي وب هستند كه براي پشتيباني و درج مطالب و محتواي صفحات وب استفاده مي شود.

 

اين سيستم مديريت محتوا ( cms ) معمولا از دو جزء اصلي تشكيل شده است :

 

– نرم افزار مديريت محتوا ( CMA ) كه رابط كاربري مي باشد كه اجازه مي دهد يك كاربر حتي با تخصص محدود به اضافه كردن، ويرايش و حذف محتوا از يك وب سايت بدون دخالت يك طراح سايت اقدام كند.

 

– نرم افزار تحويل محتوا ( CDA ) كه اطلاعات و به روز رساني سازي ها را انجام مي دهد .

 

سيستم هاي مديريت محتواي فراواني وجود دارند كه با توجه به ويژگي هاي معروف ترين آنها كه در ادامه به آن مي پردازيم مي توانيد مناسب ترين آنها را انتخاب كنيد .

 

1- وردپرس :

 

مرجع رسمي فارسي زبان اين سيستم به نشاني www.wp-persian.com و مرجع اصلي آن به نشاني www.wordpress.org مي باشد.اين سيستم مديريت محتوا از بزرگترين و پيشرفته ترين سيستم ها براي طراحي سايت مي باشد كه در كنار مزايايي آن بسيار كاربر پسند بوده و مديريت آن ساده مي باشد . همچنين به علت اپن سورس بودن آن افزونه و قالب هاي فراواني براي آن وجود دارد .

 

2- دروپال :

 

دروپال هم يك سيستم مديريت محتواي حرفه اي مي باشد كه براي انواع سايت هاي شركتي بزرگ و كوچك مناسب مي باشد . امنيت و انعطاف پذيري دروپال ، باعث شده تا وب سايتهاي معتبري همچون كاخ سفيد ، ناسا و … اين سيستم مديريت محتوا را انتخاب كنند.

 

3- جوملا

 

سيستم مديريت محتواي جوملا هم به علت امكانات متنوع آن امكان طراحي سايت هاي قدرتمندي را فراهم مي كند . پشتيباني گسترده و انجمن ها و ماژولهاي فراوان از مزاياي اين سيستم مي باشد .

 

ادامه مطلب و منبع : سيستم مديريت محتوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۹:۵۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: