طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت انتشارات

طراحي سايت انتشارات با امكانات بالا و قيمت مناسب توسط تجارت گستر شهريار

امروزه با وجود گسترش اينترنت به جامعه و رواج استفاده و خريد از سايت فروشگاه اينترنتي ورود به عرصه وب براي معرفي و فروش محصول براي تمام اقشار و صنوف لازم و ضروري مي باشد . انتشارات هم از اين قاعده مستثنا نيستند . طراحي سايت انتشارات يكي از انواع سايت هايي مي باشد كه تجارت گستر شهريار به آن فعاليت دارد .

خواندن كتاب يكي از كارهايي است كه افراد از زمان ورود به مدرسه يا قبل از آن نياز به آن دارند . به همين سبب همواره خريد كتاب يكي از نيازهاي انسان ها بوده است . ايجاد سهولت در زمينه خريد كتاب با طراحي سايت انتشارات و ايجاد امكان فروش آنلاين در آن ميسر مي شود .
تجارت گستر شهريار نمونه كارهايي در زمينه طراحي وب سايت انتشارات طراحي نموده است . براي اطلاعات بيشتر ”نمونه كارها ” را مشاهده نماييد . براي مثال سايت ******pi.ir كه از نمونه طراحي سايت انتشارات مي باشد . در اين سايت  امكان فروش آنلاين فراهم شده است و شما مي توانيد با خواندن بخش هايي از كتاب ها به خريداري آن اقدام نماييد . همچنين بخشي براي كتاب هاي صوتي وجود دارد .
انتشارات با طراحي سايت انتشارات براي خود مي توانند به معرفي پرداخته و كتاب هاي خود را به راحتي به فروش برسانند .

امكانات طراحي سايت انتشارات :

طراحي وب سايت در تبريز معرفي و تاريخچه اي از انتشارات
طراحي وب سايت در تبريز ليست كاملي از كتاب ها به همراه مختصري از هركدام
طراحي وب سايت در تبريز ليست آخرين كتاب هاي چاپ شده
طراحي وب سايت در تبريز دسته بندي كتاب ها براساس موضوع يا نويسنده

 

طراحي سايت انتشارات در تبريز ، طراحي وب سايت انتشارات 

ادامه و منبع : طراحي سايت انتشارات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۹:۰۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي وبسايت

طراحي وبسايت در جوامع امروزي براي موفقيت در كسب و كار به يك امر ضروري تبديل مي شود و شما براي رقابت قدرتمندتر با رقباي خود لازم است يك وبسايت براي خود طراحي كنيد .
امروزه مزاياي طراحي وبسايت بر كسي پوشيده نيست و شركت ها علاوه بر حضور در دنياي فيزيكي نياز است تا در دنياي مجازي نيز فعاليت داشته و نام خود را به عنوان يك برند آشنا در اينترنت نيز مطرح نمايند .
با طراحي وبسايت مي توانيد خدمات و محصولات خود را به صورت كامل در اينترنت مطرح نموده و در هر زمان كه مخاطبان شما نياز به برقراري ارتباط با شما داشته باشند ، مي توانند با شما در تماس باشند .
امروزه تقريبا هيچ شركت معتبري وجود ندارد كه سايتي براي خود طراحي نكرده باشد يا به فكر راه اندازي سايت نباشد . در كسب و كار ابتدا بايد هدف خود را مشخص نماييد . اگر هدف شما صرفا فعاليت در محله يا مكان هاي مجاور و هدفي كوتاه مدت است ممكن است نيازي براي طراحي سايت براي خود نبينيد . اما اگر شما هدف بالاتري داشته و قصد موفقيت روز افزون در كسب و كارتان را داريد ، و همچنين مي خواهيد به رقابت جدي تر با رقيبانتان بپردازيد بايد به طراحي سايت حرفه اي براي خود بيانديشيد .
مسلما با طراحي وبسايت مشتريان و مخاطبان شما صرفا به محله يا حتي شهر شما محدود نمي شوند ، بلكه شما صرفا با طراحي سايت و بهينه سازي آن براي معرفي خود و خدمات و محصولاتتان در سطح كشور مطرح شده و حتي مي توانيد مشتريان برون مرزي نيز داشته باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۸:۲۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت تبليغاتي

يكي از انواع سايت هاي پربازديد سايت هاي تبليغاتي مي باشند اين سايت ها به علت ماهيتي كه دارند و براي تبليغ  انواع مشاغل و صنوف به كار مي روند مورد استقبال افراد زيادي قرار مي گيرد . مسلما همه افراد مايل به افزايش كسب درآمد هستند و براي اين كار به دنبال تبليغات مي باشند و راه هاي مختلفي را براي اين كار طي ميكنند . سايت هاي تبليغاتي با دارا بودن افراد متخصص مي تواند در اين زمينه ياريگر آنها باشند و راهكارهايي را براي افزايش فروش آنها ارائه دهند.
طراحي سايت تبليغاتي ، طراحي سايت نيازمندي و طراحي سايت آگهي عملكرد مشابه اي دارند و هدف كلي آنها تبليغ  مشاغل و كسب درآمد بيشتر براي افراد مي باشد . به همين سبب در اكثر اوقات به يك معني به كار مي روند .

طراحي سايت نيازمندي و طراحي سايت آگهي عمده فعاليتشان به صورت آنلاين مي باشد . روند كاري و مزايا و امكانات آن را در مقاله ” طراحي سايت نيازمندي ” به صورت مفصل مطالعه كنيد . افراد با درج آگهي در اين سايت به صورت  رايگان و يا با پرداخت پول به تبليغ كسب و كار خود مي پردازند . سايت ايستگاه از جمله اين سايت ها مي باشد .

طراحي سايت تبليغاتي بيشتر براي موسسه تبليغاتي هستند و بيشتر به صورت آفلاين به تبليغ مي پردازند . اين سايت ها با چاپ بنر ، مجلات ، ژورنال ، كاتالوگ و … به افزايش درآمد افراد كمك شاياني مي نمايند .

طراحي سايت تبليغاتي در تبريز ، بهينه سازي سايت تبليغاتي

ادامه و منبع : طراحي سايت تبليغاتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۸:۲۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: