طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

عايق صوتي براي سقف ساختمان

امروزه در مجتمع هاي مسكوني و تجاري به دليل كاربرد يونوليت براي حجم سازي در سقف يا كف طبقات مشكل انتقال صدا از سقف به طرف پايين به حدي زياد شده كه اكثر هم وطنان از اين مشكل رنج مي برند مشكلاتي از قبيل صدا هاي ضربه اي كوبه اي و حتي حرف زدن يا لوله هايي كه از سقف اتاق عبور ميكنند كه در حال حاضر اكثرا اين مشكل در ساخت و ساز مجتمع ها بيش از پيش شده و تا حدي پيشرفت كرده كه گاهي منجر به تغيير مجتمع خود ميباشند .

تكنولوژي ايزوبز

تاكنون مصالح و روشهاي مرسوم جهت كاهش اين صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضايتي نسبت به اين موضوع دارند امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي عايق صوتي براي سقف ساختمان با محصول ايزوبز با ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري با كاهش ۳۵ الي ۵۰۰ دسيبل صدا ساخته شده  است كه داراي ويژگي ها و مزيتهاي منحصر بفردي ميباشد.

عايق صوتي ايزوبز با فناوري نانو تكنولوژي و ضخامت ناچيز و همچنين عمر بسيار طولاني بهترين عايق صوتي براي سقف ميباشد .براي عايق صوتي سقف با اين محصول ابتدا ضخامت مورد نظر را انتخاب كرده و سقف مورد نظر را با چسب مخصوص اين محصول با كمك كاردك شيار دار آغشته كنيم و مانند موكت يا كاغذديواري اين محصول را بغل هم بدون گذاشتن كمترين درز نصب نماييم.

عايق صوتي سقف در ساختمان هايي كه در حال احداث ميباشند معمولا بين طبقات بعد از بتن ريزي استفاده ميشود ولي از آنجايي كه اكثر مجتمع ها با در نظر نگرفتن عايق صوتي براي سقف ساختمان ساخته ميشوند اين محصول را ميتوانيد بعد از احداث مجتمع ها نيز استفاده نماييد .

چند مورد از مزيت ها و ويژگي هاي عايق صوتي براي سقف ساختمان

 

اين محصول به صورت رولي توليد شده و حمل و نقل آن آسان مي باشد عرض اين محصول ۱ متر و طول محصول ۱۵ متر ميباشد كه به اندازهاي مورد نياز برش داده و نصب مي گردد .
عايق صوتي
عايق حرارتي
ضد رطوبت
ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري
داراي تائيديه بهداشت
داراي برگ تائيديه اروپا
عمر بسيار طولاني
توليد با فناوري نانو
داراي برگ گارانتي
سازگاري با همه ملات ها
غير قابل اشتعال

منبع:عايق صوتي براي سقف ساختمان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۰:۱۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :