طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

عايق صوتي براي كف ساختمان

در يك مجتمع مسكوني و يا مجتمع هاي تجاري ساكنين آنها همواره با مشكل تبادل صدا بين طبقات ناشي از  ضربات پا و ساير صداهاي مزاحم از طبقات بالا به پايين روبرو بوده‌اند. كه در حال حاضر اكثرا اين مشكل در ساخت و ساز مجتمع ها زيادتر شده و تا حدي پيشرفت كرده كه گاهي از طبقات پايين هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش مي رسد.

تاكنون مصالح و روشهاي مرسوم جهت كاهش اين صدا ها  جوابگوي بشر نشده و همواره نارضايتي نسبت به اين موضوع در سطح خيلي بالايي به گوش مي رسد. امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي محصولاتي با مزيت هاي  كاهش صدا براي عايق صوتي كف ساخته شده اند كه هر كدام از  محصولات داراي ويژگي ها و ضخامت  و اندازه هاي متفاوتي هستند كه هر كدام به ميزان قابل توجهي كاهش دسيبلي دارند .

عايق صوتي ايزوبز

در ميان اين محصولات عايق صوتي  ايزوبز با فناوري نانو تكنولوژي و ضخامت ناچيز و همچنين عمر بسيار طولاني پاسخگوي نياز بشر ميباشد .برايعايق صوتي براي كف ساختمان با اين محصول نسبت به ضخامت كاهش صدا ما بين ۳۵  دسيبل براي ضخامت ۷ ميلي متري و كاهش   ۵۰  دسيبل براي  ضخامت ۱۵۵ ميلي متر امكان پذير مي باشد . براي كساني كه در  صنعت ساختمان و ديگر صنايع فعاليت دارند و در پي محصولي برايعايق صوتي كف ميباشند .

بد نيست چند مورد از مزيت ها و ويژ گي هاي اين محصول را با ديگر محصولات مقايسه كنند . اين محصول به لحاظ سادگي در حمل و نقل بصورت رولي كه هر رول با عرض يك متر و با طول ۱۵ متر كه با كمترين وزن ممكن (۱۵ كيلو)  توليد شده و امكان نصب سريع توسط خريدار به صورت عمودي و افقي فراهم نموده است. كافيست كل سطوح مورد نظر توسط خريدار چسب كاري شده و مثل موكت اين محصول را نصب نمايند.

در روشهاي معمول پس از كف‌سازي اوليه كه معمولاً يك بتن مگر مي باشد سطح مورد نظر را تميز و جارو مي كنيم و عايق صوتي كف ايزوبز را بعد از  چسب كاري سطح مورد نظر روي زمين پهن ميكنيم و برشهاي لازم در كناره ها را با تيغ انجام و سپس كف‌سازي نهايي بر روي محصول ايزوبز انجام مي‌شود.

در زير چند نمونه از ويژگي ها و مزيت هاي عايق صوتي براي كف ساختمان ايزوبز را شرح ميدهيم.

عايق صوتي

عايق حرارتي

ضد رطوبت

ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري

داراي تائيديه بهداشت

داراي برگ تائيديه اروپا

عمر بسيار طولاني

توليد با فناوري نانو

داراي برگ گارانتي

سازگاري با همه ملات ها

غير قابل اشتعال

منبع:عايق صوتي براي كف ساختمان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۹:۴۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :