طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

عايق صوتي

با توجه به خواص الياف و استفاده بشر در زندگي روزمره از پشم و پنبه الياف ايزوبز توانسته كارايي پشم و پنبه را افزايش دهد. اين الياف از اختلاط پشم و پنبه با پلي استر تو خالي تشكيل شده و از ساختار سبك و در عين حال مقاومي بر خوردار مي باشد.

الياف ايزوبز مي توانند علاوه بر جلوگيري از تبادل سرما و گرما عايق صوتي مناسبي براي ساختمان ها باشد در اين مقاله يك نگاه اجمالي به كارايي  الياف به عنوان عايق صوتي براي ساختمان خواهيم داشت.

 

مقدمه

انسان همواره از الياف براي آسايش و آرامش خود استفاده مي كند تن پوش مناسب در فصول مختلف از الياف گوناگوني توليد مي گردد. فرش ، رخت خواب و… هر كدام مي توانند با الياف خاصي نسبت به عملكردشان توليد شده باشند. با بالا رفتن سطح علمي و تلاش دانشمندان در سال ۱۹۰۴ الياف پلي استر تو خالي تجاري گرديد و با ويژگي هاي جديد نسبت به الياف قديمي توانست نيازهاي بشر را تامين كند در همين راستا بعد از سپري شدن مدت كوتاهي به كمك فناوري نانو تكنولوژي توانستند الياف جديدي را با كارايي و خواص بيشتر به بازار جهاني عرضه كنند كه هم خصوصيات پلي استر تو خالي و هم الياف قديمي مانند پشم و پنبه را داشته باشد اين الياف عايق صوتي مناسبي براي ساختمان محسوب مي شود و مي تواند مشكلات صوتي ، حرارتي و برودتي يك ساختمان را برطرف كند.

براي كاهش و مقابله با انتقال شدت صوت از محيطي به محيط ديگر بايد از مواد پوششي كه ميتواند شدت صوت را در خود پيچانده و به اندازه قابل توجهي كاهش دهد استفاده نمود كه به آن پوشش عايق صوتي گفته مي شود.

منبع:عايق صوتي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۰:۲۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :