طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

ورق روغني

ورق روغني در تبريز ، ورق روغني در تهران ،  قيمت ورق روغني تهران و قيمت ورق روغني در تبريز ، كاربرد ورق روغني تبريز و خريد و فروش ورق روغني در تهران و تبريز مباحثي است كه در اين نوشته به آن مي پردازيم . در شهر هاي بزرگ ايران كه داراي صنايع قابل توجهي ميباشند توليد وعرضه محصولات مورد نياز جامعه از اولويت برخوردار است، در كلان شهر تبريز صنايع و شركت هاي معتبر سعي دارند تا بسياري از نياز هاي متقاضيان با بهترين استانداردهاي موجود در جهان را برطرف كنند .

يكي از محصولات مورد نياز هم شهري هاي عزيز ورق روغني ميباشد . اين ورق روغني در تبريز  كه در شرايط سخت وزير فشار بالا تهيه و توليد ميشوند از جمله فرآورده هاي شركت هاي معتبر فولاد در ايران مي باشند. ورق روغني در تهران و تبريز يا بورد سردها به دليل فشردگي و ظاهر شفاف خود به عنوان رويه بكار ميروند نا گفته نماند كه اين ورقها بعنوان مواد اوليه ورق هاي گالوانيزه نيز شناخته ميشوند .

ورقهاي ساخته شده بر اساس آلياژهاي به كارفته در ساختارشان داراي ضخامت متفاوتي ميباشند. در شهر بزرگ و فرهنگي تبريز از آنجايي كه نياز به ورقهاي روغني در صنايع احساس ميشد. صدرا فولاد ظفر به عنوان قطب خريد و فروش انواع ورقها بخصوص ورقهاي روغني با كيفيت اقدام به عرضه محصولات خود را در بازار داخلي ايران كرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۸:۲۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :