طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

شيشه بالكن

بالكن شيشه اي | شيشه بالكن

 

همگام با توسعه صنعت ساختمان سازي در دنيا و آپارتمان نشيني شركت اليز جام بالكن تركيه اقدام به توليد و مونتاژ بالكن شيشه اي براي استفاده بهينه فضاي پرت آپارتمان ، جلو گيري از ورود سر و صدا و گرد وغبار و اتلاف انرژي نموده است و توانسته طي ۱۵ سال گذشته برترين شركت در زمينه توليد و مونتاژ  شيشه بالكن شده و با گسترش كار خود حضور گسترده اي در بازار كشورهاي آلمان، فرانسه، انگليس، استراليا و… داشته باشد.

و اينك اين شركت با سرمايه گذاري مستقيم در ايران از سال ۹۴ اقدام به واردات يراق آلات و پروفيل آلمينيوم و از كشور تركيه و مونتاژ بالكن شيشه اي در ايران نموده است. اليز جام بالكن را مي توان به عنوان بهترين شركت ارائه كننده شيشه بالكن در تبريز ناميد .

امروزه با افزايش آپارتمان نشيني در سطح شهر ، بالكن ها جاي حياط خانه ها را گرفته است . بالكن شيشه اي داراي مزاياي بسياري هستند كه مي تواند در انواع ساختمان ها به كار برده شود . با ارائه شيشه بالكن هاي جديد اين امكان فراهم شده است كه شما در تمام فصول سال به راحتي از بالكن ها بهره ببريد . در فصل تابستان بالكن ها به علت عايق بودن از درجه حرارت هوا كاسته و محيط با دماي مطبوع را براي شما فراهم مي سازند . همچنين شما در صورت استفاده از شيشه بالكن  هاي تاشو مي توانيد در صورت تمايل شيشه را جمع نموده و از هواي آزاد بهره ببريد .

منبع : بالكن شيشه اي در تبريز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۷:۲۴ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :