طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

واتر استاپ پي وي سي

واتراستاپ pvc يكي از انواع واتراستاپ ها مي باشد كه داراي مزايا بوده و روز واتراستاپ با هدف جلوگيري از نشت و عبور آب از درزهاي اجرايي و انبساطي و مقاطع قطع بتن ريزي طراحي شده كه بسته به نوع مقطع مورد كاربرد و شدت فشار سيال شكل آن تغيير مي كند.

خواص و اثرات واتراستاپ pvc :

انعطاف پذيري زياد

تنوع سايز و اشكال ظاهري

درگيري كافي با بتن

مقاومت كششي زياد در جهت طولي و عرضي

مقاوم در برابر محيط قليايي بتن

كارائي آن با عمر بتن برابري دارد.

موارد كاربرد واتراستاپ pvc :

جلوگيري از عبور آب در درزهاي اجرايي و انبساطي

سازه هاي هيدروليكي

رفع نشت سازه هاي پايين تر از سطح آب هاي زير زميني

انواع سازه هاي آبي بتني

انتخاب نوع و سايز

واتر استاپ پي وي سي در انواع تخت ، حفره دار و كفي توليد مي گردند كه نوع تخت براي درزهاي اجرايي و قطع بتن و نوع حفره دار براي درزهاي انبساطي و ژوئن ها و نوع كفي براي آب بندي  درزهاي انبساطي و اجرايي كف سازه مورد استفاده قرار مي گيرند معمولاً عرض واتراستاپ با ضخامت مقطع نصب مي بايست برابر باشد و بسته به ارتفاع و حجم سيال و فشار وارده به مقاطع قرارگيري ، شكل ظاهري واتر استاپ مشخص خواهد شد. براي ارتفاع هاي كم ، واتر استاپ هاي با ضخامت كم و براي ارتفاع هاي زياد و فشار بالا واتر استاپ هاي ضخيم و دوسر دمبلي استفاده مي گردد.

مشخصات فيزيكي و شيميايي واتراستاپ pvc :

نوع P.V.C

وزن مخصوص :  gr/cm3 ا1/3

رنگ : زرد ، آبي

درصد ازدياد طول در جهت طولي : حداقل 375٪

درصد ازدياد طول در جهت عرضي : حداقل 370٪

دماي ذوب : 380 درجه سانتي گراد

سختي : Shore Aا70

نقطه انجماد : 40- درجه سانتيگراد

روش نصب واتراستاپ pvc  :

واتر استاپ هاي تخت در محل هاي پيش بيني شده قطع بتن مورد استفاده قرار مي گيرند كه نيمي از آن در بتن قديم و نيمه ديگر دربتن جديد قرار خواهد گرفت.

واتر استاپ هاي حفره دار در محل هاي پيش بيني شده درزهاي انبساط و ژوئن ها بايد به فرمي قرار بگيرند كه حفره واتر استاپ پس از بتن ريزي مقطع اول و دوم كاملاً در محل درز قرار گرفته تا در زمان انبساط و انقباض سازه تنش هاي وارده را به خوبي كنترل نمايد.براي ثابت نمودن واتر استاپ در مقاطع از گيره هاي واتر استاپ استفاده شود و هرگز براي ثابت سازي نوار واتر استاپ آن را سوراخ نكنيد زيرا به جهت تغيير تنش در محل سوراخ و فشار بتن هنگام عمليات بتن ريزي واتر استاپ دچار پارگي مي گردد. گيره واتر استاپ در هر متر طول واتر استاپ به تعداد حداقل 4 عدد و بصورتزيگزاگ به مقاطع بالا و پايين نوار متصل گردد و نهايتاً با استفاده از سيم آرماتورها را به گيره ببنديم . براي اتصال واتر استاپ ها به يكديگر از روش جوشكاري واتر استاپ با استفاده از دستگاه جوش و الكترودهاي پي وي سي و يا هويه واتر استاپ استفاده فرمائيد.

منبع:واتر استاپ پي وي سي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۲:۳۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

قالب بتن

قالب فلزي ، قالب بتن و قالب فلزي بتن يكي از توليدات تبريز صنعت مي باشد كه با توجه به كيفيت بالا ساخت و هزينه مناسب توانسته رضايت مشتريان خود را برآورده سازد . به طور كلي قالب بتن يك سازه موقت مي باشد كه از جنس فلز ، چوب ، آجر و … مي باشد . در صنعت ساخت و ساز براي حفظ بتن تا زماني كه سخت شده و به مقاومت لازمه و كافي برسد از قالب بتن استفاده مي شود .

قالب بتن از اجزايي همانند بدنه ، حايل ، پشت بند و … تشكيل ميابد . همان طور كه بيان شد قالب بتن از جنس و انواع مختلفي مي باشد كه انتخاب نوع قالب در زمان اجرا و هزينه پاياني پروژه تاثير گذار مي باشد . براي قالب بندي فونداسيون ، بهتر است از قالب فلزي بتن استفاده شود زيرا نسبت به ساير روش ها از استحكام و سطح شاقولي مناسب تري برخوردار است .
همچنين از قالب فلزي بتن در پروژه هايي با عمق پي زياد و يا سطح قالب بندي فونداسيون كم مي باشد استفاده مي شود . براي اطلاعات بيشتر در زمينه انتخاب قالب بتن مناسب با تبريز صنعت در تماس باشيد .

بعد از انتخاب قالب بتن مورد نظر و استقرار آن در محل مورد نظر بايد آنها را با دقت بررسي نمود و درزهايي كه احتمالا باعث بيرون زدن بتن مي شود را پر نمود .
مواردي ديگري نيز وجود دارد كه رعايت نكردن آنها مي تواند موجب خسارت زدن به پروژه شود كه در ادامه به مواردي اشاره مي كنيم .
تراز بتن ريزي بايد دقيقا تنظيم شود زيرا عدم دقت در اين مورد مي تواند باعث پر شدن يك قسمت و خالي ماندن قسمت ديگر شود . عمليات قالب بندب بتن بايد توسط نيروي فني مجرب و كارآزموده اي انجام شود . قطعات قالب بايد با دقت بالا نصب شوند . تكيه‌گاه مناسب زير پايه‌هاي اطمينان و كافي بودن مهاربندي پايه‌هاي اطمينان از ديگر موارد حائز اهميت مي باشد . تبريز صنعت با سالها سابقه در اين زمينه مي تواند پاسخگوي تمامي نيازهاي شما باشد . براي اطلاعات بيشتر درباره قالب فلزي بتن با شماره هاي 04132858192 – 04132858193 تماس بگيريد .

منبع:قالب بتن 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۹:۲۴ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ساخت استخر

ساخت استخر

يكي از شاخه هاي رشته مهندسي معماري ساخت استخر است . ساخت استخر و جكوزي در منازل و يا پروژه هاي بزرگ امكان پذير است . ساخت استخر امروزه  از محبوب ترين اقدامات ساخت و ساز مي باشد . به علت محبوبيت ورزش هاي آبي و تاثير درماني شنا ساخت استخر هاي آب گرم و سرد رواج يافته و مردم به استفاده از استخر روي آوردند . ورزش هاي آبي از محبوبترين رشته هاي ورزشي و تفريحي در كشور هستند و به همين سبب بر اهميت آن افزوده مي شود .

امروزه از هر قشر مردم و در هر سن و سالي به علت مزاياي ورزش هاي آبي به آن روي آوردند . اين ورزش ها در سلامت روحي و تمدد اعصاب تاثير گذار است . بسياري از مردم نيز علاقه دارند تا امكانات مورد نياز خود را در داخل منزل خود ايجاد نمايند . به همين سبب استخر و جكوزي و تجهيزات آن را در داخل منزل ايجاد مي نمايند . به همين سبب شركت هاي بسياري به ساخت استخر اقدام نموده اند . شركت پارسيان استخر نيز يكي از برترين شركت هاي فعال در اين زمينه مي باشد كه به صورت حرفه اي فعاليت مي كند .
در ادامه به توصيف مراحل ساخت استخر مي پردازيم .

مراحل ساخت استخر :

 تهيه نقشه دو بعدي و سه بعدي
 انتخاب مكان از لحاظ جغرافيايي براي استخر و تصفيه خانه
 انجام آزمايشاتي بر روي خاك و بررسي پارامترهاي استقامت براي ساخت استخر
 تعيين جنس و سايز لوله ها و اتصالات با توجه به شرايط آب و هوايي محل احداث استخر
 محاسبات عمراني مانند : تععين سايز ميلگرد ها و و تعيين مقاومت بتن
 مشخص نمودن محل مناسب براي گود برداري و علامت گذاري
 عمليات گود برداري كه توسط لودر انجام مي پذيرد .
 هموار كردن كف و ديوارهاي استخر
 آجر چيني ديوار استخر
 آرماتور بندي استخر با توجه به محاسبات انجام مي پذيرد .
 لوله گذاري استخر لازم به ذكر است بهترين نوع لوله ، لوله يو پي وي سي مي باشد كه شركت .. در پروژه هاي خود از آن استفاده مي نمايد .
 عايق كاري و آب بندي استخر . آب بندي استخر با چسب بتن انجام مي پذيرد .
 انجام سراميك كاري استخر
 تجهيز استخر به برق براي روشنايي آن
 استفاده از كاشي براي استخر

منبع:ساخت استخر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۱:۱۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

فوم بسته بندي

فوم بسته بندي

بسياري از خسارت هاي وارده به محصولات توليد شده در هنگام حمل و نقل از كارخانه به فروشگاه مي باشد كه اكثر آن بر اثر ضربه هاي وارده و يا رطوبت هوا ايجاد مي گردد . براي كاهش خسارت وارد شده در اين زمينه بايد به دنبال بسته بندي مناسبي بود كه اين خسارات و صدمات وارده را به حداقل رساند . يكي از دغدغه هاي بسياري از توليد كنندگان سالم رسيدن محصول از توليدكننده به مصرف كننده مي باشد . به همين علت بسته بندي مواد اهميت بسياري دارد. وهرچه كيفيت بسته بندي استفاده شده بهتر و مرغوب تر باشد مورد استقبال بيشتري قرار مي گيرد. فوم بسته بندي بنيان پلاست بهترين نوعفوم  يا يونوليت بسته بندي مي باشد اين فوم مناسب ترين فوم محافظ براي بسته بندي ظروف، شيشه و ساير موادي كه نياز به محافظ دارند مي باشد.

تخصص اصلي و فعاليت بنيان پلاست  برروي توليد و تزريق يونوليت بسته بندي يا فوم بسته بندي ، پلاستوفوم بسته بندي ، ابزارهاي ساختماني يونوليت  ، سيني نشا،يخدان يونوليت ، فوم گرمايش از كف ، ورق يونوليت و فوم فشرده و نيمه فشرده محصولات توليد شده كارخانجات و كارگاه هاي توليدي شما عزيزان توليد كننده و نيز يونوليت و پلاستوفوم هاي ساختماني ميباشد.
جهت توليد و بسته بندي يونوليت و پلاستوفوم نياز به قالب آلومينومي دو جداره به شكل و فرم جنس درخواستي جهت بسته بندي ميباشد

فوم بسته بندي در ضخامت و ابعاد مختلف جهت استفاده براي محصولات با اندازه هاي گوناگون توليد مي شود.

فوم بسته بندي بنيان پلاست كاربردهاي مختلفي دارند از جمله كاربرد هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

فوم بسته بندي ظروف چيني و شيشه اي

فوم بسته بندي لوازم خانگي

فوم بسته بندي لوازم يدكي

فوم بسته بندي  براي عايق كاري

فوم بسته بندي به عنوان محافظ براي كليه اشياء

بسته بندي ساعت ، طلا و جواهرات

بسته بندي محصولات نظامي

 از ويژگي هاي فوم بسته بندي بنيان پلاست داراي ويژگي هايي مي باشد از جمله:

  • سبك و كم وزن بودن يونوليت  بسته بندي ( اين ويژگي باعث مي گردد تا سنگيني براي اجسامي كه نياز به محافظ دارند ايجاد نگردد)
  • ضد آب
  • رنگبندي متنوع
  • منبع: فوم بسته بندي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۵:۰۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ساندويچ پانل

ساندويچ پانل

پانل در لغت به معناي سطح پيش ساخته و گسترده اي است كه آن را به صورت ديوار يا سقف نصب ميكنند، در جهان صنعتي امروز از آن جهت كه زمان مصرفي و هزينه لحاظ شده در يك كار ساختماني بسيار حايز اهميت مي باشد ،استفاده كردن از اين سازه هاي پيش ساخته هم از لحاظ صرف زمان و هم هزينه مقرون به صرفه تر مي باشد.

ساندويج پانل ها نوعي از پانل ها ميباشند كه به دليل دارا بودن دولايه كه مابين آ نها بايك لايه عايق پرشده است و قابل انعطاف مي باشد به ساندويج تشبيه  شده و با اين نام نيز شناخته ميشود.

ساندويج پانل ها به دليل دارابودن لايه عايق در برابر صوت ،حرارت عايق بوده و بسيار سبك ميباشند ، اين سازه ي كارامد كامپوزيت آلومينيومي ميباشد كه در بيشتر مكانهاي عمومي و خصوصي نصب و قابل استفاده كردن ميباشد ، ساندويج پنل ها داراي انواع گوناگون بوده كه بر حسب نوع و مكان مورد استفاده از آنها  استفاده ميشود .

كاربرد ساندويچ پنل :

از اين محصول فوق العاده و بي نظير در سالن هاي عمومي سردخانه ها ،حتي بيمارستانها مرغداريها و جالب است بدانيد به عنوان سقف كاذب در سقف منزل شما نيز مورد استفاده قرار ميگيرد، پانلهاي ساندويج بدليل سبكي و مقاومت بالا در برابر حوادثي چون زلزله وعايق شده در برابر صوت وگرما ،ممانعت از اتلاف  انرژي، قابليت شست و شو وزني سبك و نصبي آسان مناسبترين سازه براي استفاده در ساختمان مي باشد.

در طراحي ساندويج پانل ها سعي شده است براي زيبايي بخشي به سازه هاي ساختماني و همچنين زيباسازي شهري از رنگ بندي متفاوت و متناسب با سليقه هاي گوناگون استفاده شود،از آنجايي كه رنگ ها اثر بخشي فوق العاده اي در حالات روحي افراد دارند از اين جهت اين پانلها براي استفاده در مدارس و سالنهاي ورزشي نيز بسيار مناسب ميباشند ،در حالت كلي ساندويج پانلها براي ساخت مكانهاي مسكوني يا حتي غير مسكوني ،انواع كانكسها يا كانتينر ها ،حتي كارخانجات نيز اولين و مناسب ترين گزينه ميباشند كه هر فرد به آن مي انديشد.

شركت تجارت گستر به عنوان معتبر ترين شركت وارد كننده ساندويج پانل در تبريز و عامليت نصب آن در شمالغرب كشور در نظر دارد تا محصولات خود را در بالاترين كيفيت موجود در بازار هاي جهاني به شما هم وطنان عزيز عرضه كند ،اين شركت با اقدامي قابل ستايش پانلهاي وارداتي خود را با ارزانترين قيمت موجود روانه ي بازار داخلي كرده است ، تا صاحبان اين مشاغل با خيالي آسوده و اعتمادي ستودني از اين محصولات بهره مند شوند ، شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 04135576835 – 09143026241 تماس حاصل كرده و يا به وب سايت رسمي شركت مراجعه نماييد.

منبع:ساندويج پانل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۵:۰۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

عايق صدا

چكيده

انسان قادر است صداهاي زيادي را به خوبي بشنودبعد از مشكل آلودگي هوا ، آلودگي صوتي در شهرهاي بزرگ يكي از مشكلات اجتماعي به حساب مي آيد . وقتي درون يك اتاق ساكت نشستيم حدود ۳۰ دسيبل امواج صوتي در آن وجود دارد كه ما قادر به شنيدن آنها نيستيم البته نه اينكه قادر نباشيم ولي چون به صورت مستمر در مكان هاي شلوغ قدم مي زنيم يا فعاليت مي كنيم سنسورهاي شنوايي ما به آنها عادت كرده به همين دليل هم هست كه افراد از سنين ميان سال به بعد دچار مشكل در سيستم شنوايي  خود مي شوند.

 

در اين مقاله مي خواهيم راهكارها و روشهايي را براي پيش گيري از اين مشكلات و مقابله با برخي از صداهاي آزار دهنده بيان كنيم.

مقدمه

عايق صدا براي كاهش صدا و عدم انتقال صوت از محيطي به محيط ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد ودر شكل ها و انواع مختلفي توليد و عرضه مي گردد و بررسي مسائلي كه يك مصرف كننده در انتخاب عايق مناسب دچار مشكل نشود يكي از نكات حائز اهميت به شمار مي رود . وزن مناسب ، جنس مرغوب ، نصب آسان محصول از نكاتي هستند كه يك عايق صدا بايد تمامي اين موارد را در سطح بالا دارا باشد.

عايق صدا با نام تجاري ايزوبز توانسته تمامي نكات از جمله وزن مناسب ، جنس مرغوب و… را در خود جاي دهد و به عنوان يك عايق مناسب براي مشكلات صوتي باشد.

عايق صدا چيست؟

براي كاهش انتقال صدا از محيطي به محيط ديگر (آلودگي صوتي) بايد از پوشش هايي استفاده كرد كه به آن عايق صدا يا ضد صدا گفته مي شود.

اين عايق صدا با نام تجاري ايزوبز (izobozz) با توجه به ساختارش و بهره گيري از فناوري نانو مي تواند كاهش صداي چشم گيري داشته باشد .  هر لايه ي اين محصول ضخامت ۱۵ ميلي متري دارد . به گفته كارشناسان و محققان هر لايه اين عايق مي تواند كاهش صداي ۵۰۰ دسيبلي را به همراه داشته باشد . عايق صوتي ايزوبز جديدترين نسل عايق صدا در دنيا بوده كه در بيش از ۲۰ كشور برتر دنيا به فروش مي رسد.

اين عايق صدا به صورت رولي در ابعاد ۱۵*۱ متر توليد مي گردد و در مجتمع هاي مسكوني براي ديوار مشترك بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد .

يكي از نكات حائز اهميت در اين عايق صدا نصب آسان آن مي باشد كه در بيشتر مواقع خود خريدار عهده دار نصب محصول روي ديوار مي شود و اين باعث كم كردن هزينه هاي عايق كاري شده است.

منبع:عايق صدا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۴:۵۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

عايق صوتي

با توجه به خواص الياف و استفاده بشر در زندگي روزمره از پشم و پنبه الياف ايزوبز توانسته كارايي پشم و پنبه را افزايش دهد. اين الياف از اختلاط پشم و پنبه با پلي استر تو خالي تشكيل شده و از ساختار سبك و در عين حال مقاومي بر خوردار مي باشد.

الياف ايزوبز مي توانند علاوه بر جلوگيري از تبادل سرما و گرما عايق صوتي مناسبي براي ساختمان ها باشد در اين مقاله يك نگاه اجمالي به كارايي  الياف به عنوان عايق صوتي براي ساختمان خواهيم داشت.

 

مقدمه

انسان همواره از الياف براي آسايش و آرامش خود استفاده مي كند تن پوش مناسب در فصول مختلف از الياف گوناگوني توليد مي گردد. فرش ، رخت خواب و… هر كدام مي توانند با الياف خاصي نسبت به عملكردشان توليد شده باشند. با بالا رفتن سطح علمي و تلاش دانشمندان در سال ۱۹۰۴ الياف پلي استر تو خالي تجاري گرديد و با ويژگي هاي جديد نسبت به الياف قديمي توانست نيازهاي بشر را تامين كند در همين راستا بعد از سپري شدن مدت كوتاهي به كمك فناوري نانو تكنولوژي توانستند الياف جديدي را با كارايي و خواص بيشتر به بازار جهاني عرضه كنند كه هم خصوصيات پلي استر تو خالي و هم الياف قديمي مانند پشم و پنبه را داشته باشد اين الياف عايق صوتي مناسبي براي ساختمان محسوب مي شود و مي تواند مشكلات صوتي ، حرارتي و برودتي يك ساختمان را برطرف كند.

براي كاهش و مقابله با انتقال شدت صوت از محيطي به محيط ديگر بايد از مواد پوششي كه ميتواند شدت صوت را در خود پيچانده و به اندازه قابل توجهي كاهش دهد استفاده نمود كه به آن پوشش عايق صوتي گفته مي شود.

منبع:عايق صوتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۰:۲۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

عايق صوتي براي كف ساختمان

در يك مجتمع مسكوني و يا مجتمع هاي تجاري ساكنين آنها همواره با مشكل تبادل صدا بين طبقات ناشي از  ضربات پا و ساير صداهاي مزاحم از طبقات بالا به پايين روبرو بوده‌اند. كه در حال حاضر اكثرا اين مشكل در ساخت و ساز مجتمع ها زيادتر شده و تا حدي پيشرفت كرده كه گاهي از طبقات پايين هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش مي رسد.

تاكنون مصالح و روشهاي مرسوم جهت كاهش اين صدا ها  جوابگوي بشر نشده و همواره نارضايتي نسبت به اين موضوع در سطح خيلي بالايي به گوش مي رسد. امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي محصولاتي با مزيت هاي  كاهش صدا براي عايق صوتي كف ساخته شده اند كه هر كدام از  محصولات داراي ويژگي ها و ضخامت  و اندازه هاي متفاوتي هستند كه هر كدام به ميزان قابل توجهي كاهش دسيبلي دارند .

عايق صوتي ايزوبز

در ميان اين محصولات عايق صوتي  ايزوبز با فناوري نانو تكنولوژي و ضخامت ناچيز و همچنين عمر بسيار طولاني پاسخگوي نياز بشر ميباشد .برايعايق صوتي براي كف ساختمان با اين محصول نسبت به ضخامت كاهش صدا ما بين ۳۵  دسيبل براي ضخامت ۷ ميلي متري و كاهش   ۵۰  دسيبل براي  ضخامت ۱۵۵ ميلي متر امكان پذير مي باشد . براي كساني كه در  صنعت ساختمان و ديگر صنايع فعاليت دارند و در پي محصولي برايعايق صوتي كف ميباشند .

بد نيست چند مورد از مزيت ها و ويژ گي هاي اين محصول را با ديگر محصولات مقايسه كنند . اين محصول به لحاظ سادگي در حمل و نقل بصورت رولي كه هر رول با عرض يك متر و با طول ۱۵ متر كه با كمترين وزن ممكن (۱۵ كيلو)  توليد شده و امكان نصب سريع توسط خريدار به صورت عمودي و افقي فراهم نموده است. كافيست كل سطوح مورد نظر توسط خريدار چسب كاري شده و مثل موكت اين محصول را نصب نمايند.

در روشهاي معمول پس از كف‌سازي اوليه كه معمولاً يك بتن مگر مي باشد سطح مورد نظر را تميز و جارو مي كنيم و عايق صوتي كف ايزوبز را بعد از  چسب كاري سطح مورد نظر روي زمين پهن ميكنيم و برشهاي لازم در كناره ها را با تيغ انجام و سپس كف‌سازي نهايي بر روي محصول ايزوبز انجام مي‌شود.

در زير چند نمونه از ويژگي ها و مزيت هاي عايق صوتي براي كف ساختمان ايزوبز را شرح ميدهيم.

عايق صوتي

عايق حرارتي

ضد رطوبت

ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري

داراي تائيديه بهداشت

داراي برگ تائيديه اروپا

عمر بسيار طولاني

توليد با فناوري نانو

داراي برگ گارانتي

سازگاري با همه ملات ها

غير قابل اشتعال

منبع:عايق صوتي براي كف ساختمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۹:۴۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

عايق صوتي براي سقف ساختمان

امروزه در مجتمع هاي مسكوني و تجاري به دليل كاربرد يونوليت براي حجم سازي در سقف يا كف طبقات مشكل انتقال صدا از سقف به طرف پايين به حدي زياد شده كه اكثر هم وطنان از اين مشكل رنج مي برند مشكلاتي از قبيل صدا هاي ضربه اي كوبه اي و حتي حرف زدن يا لوله هايي كه از سقف اتاق عبور ميكنند كه در حال حاضر اكثرا اين مشكل در ساخت و ساز مجتمع ها بيش از پيش شده و تا حدي پيشرفت كرده كه گاهي منجر به تغيير مجتمع خود ميباشند .

تكنولوژي ايزوبز

تاكنون مصالح و روشهاي مرسوم جهت كاهش اين صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضايتي نسبت به اين موضوع دارند امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي عايق صوتي براي سقف ساختمان با محصول ايزوبز با ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري با كاهش ۳۵ الي ۵۰۰ دسيبل صدا ساخته شده  است كه داراي ويژگي ها و مزيتهاي منحصر بفردي ميباشد.

عايق صوتي ايزوبز با فناوري نانو تكنولوژي و ضخامت ناچيز و همچنين عمر بسيار طولاني بهترين عايق صوتي براي سقف ميباشد .براي عايق صوتي سقف با اين محصول ابتدا ضخامت مورد نظر را انتخاب كرده و سقف مورد نظر را با چسب مخصوص اين محصول با كمك كاردك شيار دار آغشته كنيم و مانند موكت يا كاغذديواري اين محصول را بغل هم بدون گذاشتن كمترين درز نصب نماييم.

عايق صوتي سقف در ساختمان هايي كه در حال احداث ميباشند معمولا بين طبقات بعد از بتن ريزي استفاده ميشود ولي از آنجايي كه اكثر مجتمع ها با در نظر نگرفتن عايق صوتي براي سقف ساختمان ساخته ميشوند اين محصول را ميتوانيد بعد از احداث مجتمع ها نيز استفاده نماييد .

چند مورد از مزيت ها و ويژگي هاي عايق صوتي براي سقف ساختمان

 

اين محصول به صورت رولي توليد شده و حمل و نقل آن آسان مي باشد عرض اين محصول ۱ متر و طول محصول ۱۵ متر ميباشد كه به اندازهاي مورد نياز برش داده و نصب مي گردد .
عايق صوتي
عايق حرارتي
ضد رطوبت
ضخامت ۷ و ۱۵ ميلي متري
داراي تائيديه بهداشت
داراي برگ تائيديه اروپا
عمر بسيار طولاني
توليد با فناوري نانو
داراي برگ گارانتي
سازگاري با همه ملات ها
غير قابل اشتعال

منبع:عايق صوتي براي سقف ساختمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۰:۱۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

عايق صوتي براي ديوار مشترك

امروزه مفاهيم و شاخصه هاي لازم جهت يك فضاي زندگي ايده ال از چهار چوب ها و تعاريف قديم سعود كرده و محدود به چهار ديوار و سقف بالاي سر نيست. تمامي سيستم ها جهت رفاه حال انسان پديد آمده مانند سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي، آسانسور و… كه هر كدام نقش مهمي را در زنگي افراد ايفا ميكنند .

منازل بسياري از اين حيث وجود دارند كه با صرف هزينه هاي زياد در بخش دكوراسيون داخلي و نماي ساختمان و عدم توجه به استانداردهاي ساختمان سازي متحمل خسارت هاي مالي و زماني شده اند.
عايق كاري در ساختمان يكي از مهم ترين بخش هاي ساختمان سازي محسوب مي شود. عايق صوتي براي ديوار مشترك بيشتر در ساختمان هايي مورد استفاده قرار ميگيرد كه در هر طبقه دو يا چند واحد مسكوني وجود داشته باشد.
در طبقاتي كه داراي چند واحد مسكوني هستند ديوارهاي مشتركي بين منازل وجود دارد كه تبادل صدا به راحتي در آن صورت ميگيرد راه كار جلوگيري از اين مشكل استفاده از عايق صوتي براي ديوار مشترك است .

عايق ايزوبز

عايق صوتي ايزوبز ساخته شده از الياف تو خالي و با بهره گيري از فناوري نانو تنها عايق صوتي براي ديوار مشترك است . محصول ايزوبز با ضخامت ۱۵ ميلي متر و همچنين كاهش حداقل ۵۰ دسيبل صدا بهترين عايق صوتي براي ديوار مشترك مي باشد .
خانه استاندارد خانه اي است كه بر اساس مقررات ملي ساختمان فضايي ايمن،آرام و مناسب براي ساكنين ايجاد ميكند.

منبع:عايق صوتي براي ديوار مشترك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۰:۰۴ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: