طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

درمان رويش مجدد مو

در مقاله درمان ريزش مو بيان كرديم كه مواردي مانند تغيير الگوي رفتاري و رژيم غذايي موجب شده ريزش مو بيشتر اتفاق بيافتد .
به همين سبب بسياري از ما به دنبال روشي براي درمان رويش مجدد مو مي باشيم . با كمي پرس و جو روش هاي بسياري را مشاهده مي نماييد كه برخي از آن ها مي تواند علاوه بر اينكه تاثير مطلوبي بر درمان رويش مو شما نداشته باشد بلكه عوارضي هم به ارمغان آورد و ريزش مو شما بيشتر شود .

درمان رويش مجدد مو

درمان رويش مجدد مو

بنابراين بايد روشي بيابيد كه بدون عوارض جانبي ، در مدت زمان كوتاه تاثير خود را بگذارد . براي برخي ممكن است سوال پيش آيد كه درمان رويش مجدد مو اصلا امكان پذير است ؟ و راهي تضميني براي درمان رويش مو وجود دارد ؟


پاسخ مثبت است . كارشناسان و افراد فعال در اين حوزه با سالها تلاش و تحقيق در اين زمينه توانسته اند روشهايي را براي درمان رويش مجدد مو بيابند كه با توجه به علت ريزش موي شما مي تواند راهكار درست را براي آن پيدا و استفاده نمود .

مشاهدات حاكي از آن است كه درمان رويش مجدد مو مي تواند در افزايش اعتماد به نفس فرد تاثير بسياري داشته باشد و بر زيبايي او نيز مي افزايد .

همچنين ريزش موي سر موجب مي شود سن فرد بيشتر از سن حقيقي وي به نظر برسد . بنابراين يافتن راهكاري براي درمان رويش مجدد مو براي افراد داراي اهميت مي باشد .

هيچ كس نمي خواهد موهاي خود را از دست بدهد . اما اين يك مشكل ناخواسته است كه شمار زيادي از افراد در زندگي خود با آن مواجه مي شوند . اكثر افراد در طول روز 50 تا 100 تار مو خود را از دست مي دهند

كه طبيعي مي باشد . اما بيشتر از اين مقدار ممكن است نياز به درمان داشته باشد .

ريزش مو غير طبيعي و كم پشت شدن مو موجب استرس شده و اعتماد به نفس فرد را كاهش مي دهد . بنابراين بهتر است با مشورت كارشناسان به دنبال راهكاري براي درمان رويش مجدد مو باشيد .

براي درمان رويش مجدد مو راهكار هاي بسياري وجود دارد كه مي تواند مناسب باشد . از روش هاي طبيعي و خانگي تا پك هاي ريزش مو ، شامپو ضد ريزش مو و ...
شامپو ضد ريزش مو dooricare يك روش مطمئن و بدون عوارض مي باشد كه موجب رشد و رويش مو سر شما مي شود . سالها تلاش و تحقيق كارشناسان در اين زمينه موجب توليد شامپو ضد ريزش مو dooricare شده است . كه شما با تماس با ما و مشورت با كارشناسان ما مي توانيد روش درماني مناسب خود را به كار بگيريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۱:۱۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

درمان ريزش مو

يكي از مسائلي كه امروزه به معضلي براي برخي افراد تبديل شده است درمان ريزش مو مي باشد . وجود برخي موارد از جمله تغيير الگوي رفتاري و رژيم غذايي موجب شده سن ريزش مو كاهش يافته و افراد با سنين كمتر با ريزش مو مواجه شوند . 

ريزش مو به علت تاثيري كه بر زيبايي افراد دارد ، موجب كاهش اعتماد به نفس و يا افسردگي در افراد جوان مي گردد . به همين سبب افراد داراي ريزش مو به فكر راه حلي براي حل اين مسئله هستند . 

درمان ريزش مو


روش هاي مختلفي براي درمان ريزش مو وجود دارد كه برخي از آن ها مي تواند مفيد واقع شود و برخي تاثيري نداشته و حتي مي تواند تاثير بالعكس داشته باشد . 
به همين علت بايد قبل از انتخاب روش درماني در مورد تاثير آن تحقيق نموده  و با كارشناسان حاضر در اين زمينه مشورت نماييد تا از تاثير روش درمان ريزش مو اطمينان يابيد . 

در صورتي كه شما روش درمان ريزش مو اصولي را انتخاب نماييد و آن را به موقع آغاز نماييد اكثرا مي توانيد موهاي خود را بازيابيد . 

زمان درمان ريزش مو

يكي از موارد تاثير گذار در درمان ريزش مو زمان آن است . هر چه كه شما زودتر اقدام به جلوگيري و درمان ريزش مو كنيد براي شما مفيد تر خواهد بود . زيرا تارمويي كه ريخته مي شود تا مدتي ريشه آن زنده باقي مي ماند و با گذشت زمان اين تازگي از بين رفته و ريشه مو ضعيف مي شود و در نهايت از بين مي رود . همچنين گذشت زمان موجب تجمع چربي و ساير مواد در سر شده و درمان را با سختي دچار مي كند . زيرا اين مواد باعث بسته شدن منافذ پوست مي شوند و رويش مجدد به سختي انجام مي پذيرد . 

بنابراين بهتر است در صورت برخورد با ريزش مو سريعا نسبت به يافتن راهكاري براي درمان ريزش مو اقدام نماييد . 

 

تشخيص روش درمان ريزش مو 

نكته ديگر كه در درمان ريزش مو داراي اهميت است تشخيص درست علت ريزش و درمان درست آن است .  همان طور كه بيان شد روش هاي زيادي براي درمان ريزش مو وجود دارد كه شما با بررسي دقيق بايد مناسب ترين راه را انتخاب كنيد .

مصرف سر خود محصولاتي كه در اينترنت و شبكه هاي مختلف تبليغ مي شوند  ، ممكن است نتيجه عكس داشته و ريزش مو شما را شديد تر هم بكند . 

مصرف خودسرانه محصولات وقت و هزينه شما را هدر داده و در نهايت نتيجه مطلوبي براي شما نخواهد داشت . هر فرد با توجه به علت ريزش موي خود بايد دارو مناسب خود را مصرف نمايد . به همين سبب لازم است كه قبل از خريد با مشاوران مشورت هاي لازمه انجام شود . 

به همين سبب مي توان گفت مهمترين بخش در درمان ريزش مو تشخيص درست آن مي باشد . 

ريزش مو به كوتاهي و بلندي مو و همچنين جنسيت فرد بستگي ندارد و هم خانم ها و هم آقايان ممكن است به ريزش مو دچار شوند . ريزش مو به علل مختلف اتفاق مي افتد . استرس ، سبك زندگي ، رژيم غذايي ، وراثت ،ژن ، شامپو استفاده شده و ... ممكن است در ريزش مو تاثير گذار باشند . گاها پزشكان با مشاهده مو شما قادر به يافتن  علت آن نيستند و بايد آزمايشهاي تيروئيدي و هورموني را انجام دهند تا به درستي بتواند زمينه و درمان ريزش مو شما را پيدا كنند . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۰:۳۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

شامپو ضد ريزش مو

براي درمان ريزش مو راه هاي بسياري وجود دارد . يكي از اين موارد استفاده از شامپو ضد ريزش مو مي باشد . محققان با بررسي و آزمايش هاي گوناگون همواره در تلاش براي يافتن شامپو ضد ريزش مو مي باشند . به همين علت كارخانه ها و شركت هاي بسياري اقدام به توليد شامپو ضد ريزش مو نموده اند . 

شامپو ضد ريزش مو هاي بسياري در بازار وجود دارد كه بايد قبل از خريد در مورد آنها اطلاعات كسب نماييد . موي سر تاثير بسياري بر زيبايي اشخاص دارد به همين سبب بسياري از افراد بعد از ريزش مو به فكر درماني براي اين عارضه هستند. 

بعد از ريزش مو روش هايي همانند كاشت مو ، استفاده از شامپوي ضد ريزش مو ، روش درماني خانگي و ... در برابر فرد قرار دارد كه ممكن است او را دچار سردرگمي نمايد . هر فرد با توجه به نحوه ريزش مو و علل ريزش آن مي تواند راهكار مناسب را برگزيند . اما راهكار درست چيست ؟

 

هر فرد به طور ميانگين 100000 مو در سر خود دارد . هر تار مو تقريبا 2 تا 6 سال به رشد خود ادامه مي دهد . 

ريزش مو تا حدودي طبيعي مي باشد و مقدار طبيعي آن 50 تا 100 عدد در روز است . اما اگر تعداد بيشتر از اين شد و مشاهده كرديد كه موي سرتان كم پشت شده است بايد به پزشك مراجعه نماييد .

شامپو ضد ريزش مو dooricare با بهره گيري از آخرين مطالعات علمي به دست آمده در دنيا عرضه شده است . شامپو ضد ريزش مو dooricare براي جلوگيري و توقف ريزش مو به كار مي رود . همچنين اين شامپو موجب تحريك و رشد مجدد موي سر مي شود . 

شامپو dooricare با دارا بودن فرمولاسيون اختصاصي خود مي تواند درد مدت كوتاهي موجب رشد موي سر شما شده و با كنترل چربي موي سر و افزايش اكسيژن رساني ، باعث تقويت ريشه مو شود .


در صورتي كه مي خواهيد موهاي ريخته شده خود را مجددا بازيابيد و موهايتان مجددا رشد نمايند مي توانيد با ما تماس گرفته تا ضمن برخورداري از مشاوره رايگان و ارتباط با كارشناسان ما شامپوي ضد ريزش مو مناسب خود را خريداري نماييد . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۹:۵۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

پمپ شناور

پمپ هاي شناور به طور معمول در سايز 1 تا 12 اينچ موجود است كه شما مي توانيد نوع مورد نظر خود را خريداري نماييد . پمپ شناور در دو نوع كلي تك فاز و سه فاز عرضه مي شود . پمپ هاي شناور به طور كلي در دو جنس چدن و استيل در بازار موجود مي باشد . 

ظرفيت آبدهي پمپ شناور 5 تا 650 متر مكعب مي باشد . همچنين اين پمپ ها داراي ارتفاع آبدهي 400 متر را مي باشند .
با توجه به كاربرد پمپ شناور در صنعت شركت هاي بسياري به عرضه و فروش پمپ شناور پرداخته اند . شركت سولار پمپ نيز با سالها سابقه به توليد و فروش پمپ شناور در تبريز و ساير شهر ها مي پردازد .

از جمله ويژگي هاي ممتاز پمپ شناور سولار پمپ مي توان به استحكام بالا ، قيمت مناسب و مقرون به صرفه ، نصب آسان و سرعت نصب ، راندمان بالا ، كاركرد بي صدا و ... اشاره نمود كه موجب شده رضايت مشتريان خود را تاكنون تامين نمايد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۵:۰۵ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ورمي كمپوست

امروزه كود ارگانيك ورمي كمپوست در كشاورزي پايدار استفاده مي شود. كودورمي كمپوست  توسط چندين گونه از كرم هاي خاكي توليد مي شود. در توليد كود ورمي كمپوست مي توان از ضايعات ميوه ها، كودهاي دامي و بقاياي گياهي استفاده كرد. در واقع وقتي كرم هاي خاكي ضايعات را مي بلعند و از بدن خود عبور مي دهند، ضايعات را تبديل به كود ورمي كمپوست مي كنند. كود ورمي كمپوست يك لايه نازك اطراف خود دارد كه اين لايه باعث مي شود خواص آن متمايز از ساير كود هاي ارگانيك باشد.

 



 

نيازهاي گياهان توسط كود ورمي كمپوست مي تواند به نحو احسنت برآورده شود. امروزه در كشورهاي پيشرفته از كود ورمي كمپوست براي رشد بيشتر گياه و توليد محصولات ارگانيك استفاده مي شود. استفاده از كود ورمي كمپوست حتي باعث كاهش بيماري ها در گياهان مي شود.

 



همچنين كود ورمي كمپوست باعث بهبود و افزايش طعم ميوه ها مي شود. اين نوع كود  با داشتن مواد مغذي مكفي و نسبت متعادل كربن به ازت باعث جذب ساير مواد مغذي موجود در خاك نيز مي شود، از اين لحاظ مصرف كود ورمي كمپوست استفاده از ساير كودهاي شيميايي را كمتر خواهد كرد. كود ورمي كمپوست در واقع يك ميكرواكوسيستم مي باشد كه شامل باكتري ها و نماتدهاي مفيد براي گياه و خاك مي باشد و از اين جهت يك نوع كود بيولوژيك محسوب مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۸:۰۹ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

قيمت ترجمه مقاله

قيمت ترجمه مقاله يكي از بحث هاي قابل تامل در سايت هاي آنلاين ترجمه ، دارالترجمه هاي رسمي آنلاين و دارالترجمه هاي رسمي است. قيمت ترجمه مقاله در سايت هاي آنلاين ترجمه و يا دارلترجمه ها ممكن است با هم تفاوت فاحشي داشته باشند برخي با قيمت بالا و برخي با قيمت پايين در عرصه قيمت ترجمه مقاله باهم رقابت مي كنند.اما انچه كه در قيمت ترجمه مقاله مورد توجه است اين است كه قيمت ترجمه مقاله و سطح كيفيت ترجمه انجام شده در مقاله باهم تناسب داشته باشند.

 

 

در سايت مترجمان ايران سه سطح كيفيت در زمينه ترجمه مقاله در نظر گرفته شده تا مخاطبان سايت مترجمان ايران بر اساس نياز و بودجه خود ، سطح كيفي ترجمه را در نظر بگيرند.

براي مثال آن دسته از عزيزاني كه ميخواهند پروژه كلاسي و تحقيق ميان ترم را ترجمه نمايند ميتوانند سطح سوم كيفيت را در نظر بگيرند و در هزينه خود صرفه جويي نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۸:۲۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ترجمه فوري

ترجمه فوري به پروژه اي گفته مي شود كه  در عرض چند روز چند ساعت و حتي چند دقيقه انجام شود. در ترجمه فوري بايد دقت شود كه ناكافي بودن زمان باعث كاهش كيفيت نشود.

 

 

ترجمه مقاله فوري بايد به نحوي ترجمه شده باشد كه رضايت مشتري نيز جلب شود و به نحوي انجام نشود كه فقط بگوييم ترجمه فوري انجام شده بلكه پراهميت ترين موضوع اين است كه بتوانيم بگوييم ترجمه فوري با بهترين كيفيت انجام شده است.

منظور از كيفيت ترجمه فوري اين است كه ترجمه فوري رسا و مفهوم ترجمه شده باشد و معني و مضمون ان قابل فهم و از همه مهم تر دقيق باشد.اگر كيفيت ناچيز گرفته شود و فرض بر اين باشد كه ترجمه در حداقل زمان انجام شده اما بي كيفيت باشد  در اين صورت ترجمه فوري نامعتبر خواهد بود.

كلمه ترجمه فوري  بايد يادآور كلمه ترجمه با كيفيت با حداقل زمان باشد ، در اين صورت است كه ترجمه فوري داراي ارزش خواهد بود و معنا و مفهوم را به زبان مقصد ترجمه شده انتقال خواهد داد. البته ترجمه فوري نيازمند كار گروهي چند مترجم در كنار هم براي بهتر شدن و كاهش زمان براي ترجمه است. ترجمه فوري اگر با وجود چند مترجم انجام شود كيفيت و مضمون عالي خواهد داشت و اينكه در حداقل زمان انجام خواهد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۷:۲۲ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ترجمه مقاله isi

ترجمه مقاله isi فرآيندي است كه در آن ترجمه مقاله isi از زبان بيگانه به طور مثال  زبان روسي به زبان مادري يعني زبان پارسي و يا بالعكس از زبان مادري مان به زبان بيگانه صورت مي گيرد.در ترجمه مقاله isiعوامل زيادي تاثير گذارند برخي از اين عوامل را در اينجا نام برده و شرح مي دهيم:

 

1-مترجم

 

در ترجمه مقاله isi توانايي و مهارت مترجم بسيار قابل توجه است.اگر در ترجمه مقاله isi مترجم خبره باشد ترجمه مقاله isi به آساني صورت خواهد گرفت و ترجمه داراي كيفيت بالايي خواهد بود.ساده بگوييم اگر مترجم باتجربه باشد مي تواند ترجمه مقاله isi را به بهترين نحو ممكن انجام دهد و به خوبي از پس اين كار برآيد.

 

2-ميزان آشنايي مترجم با كليت زبان

 

در تاثير ميزان آشنايي مترجم با هر دو زبان مادري و بيگانه هيچ شكي نيست.مترجم بايد با زبان مادري خويش انس داشته باشد تا گنجينه لغات بيشتري در ذهن خود داشته باشد و در هنگام ترجمه مقاله isi بتواند بهترين كلمه را براي متن انتخاب كند.همچنين ,مترجم بايد آشنايي و پيوند عميقي با زبان بيگانه داشته باشد تا بتواند در حين ترجمه مقاله isi از متن درك بالايي داشته باشد ,در نتيجه ميزان آشنايي مترجم در ترجمه مقاله isi بالاترين تاثير را به دنبال خود خواهد داشت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۰:۴۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

سفر به وان

براي سفر به شهر وان و ورود به كشور تركيه از مرز رازي 4 راه ، پيش روي مسافرين است:

1) سفر با قطار
عموما سفر تور وان با قطار، به عنوان گزينه اي راحت و امن در نظر گرفته مي شود، و از امنيت بالايي برخورداراست و سالهاي قبل قطار از تبريز به وان داير بود ولي بعدا به خاطر نا امني هاي مسير بعد مرز رازي تا وان ،اين قطار برداشته شد 
به تازگي ريل باس تبريز-مرز رازي داير شده است كه گزينه ي مناسبي است.
تور وان از تبريز به اين صورت كه مسافران بايد با قطار از تبريز تا مرز رازي را طي كنند و بعد عبور از مرز ادامه يمسير را با ون هاي ترك (دلموش ها) كه كرايه ي هر نفر در زمان فعلي 20 لير است، طي كنند.(اين دلموش هاموظف هستند ، مسافر را به ازاي 20 لير به هر نقطه اي از وان ببرند بجز فرودگاه كه كرايه اش بيشتر است)
2) سفر با خودرو شخصي تا وان
سفر با ماشين شخصي تا وان، تور وان شايد راحت ترين نوع سفر زميني باشد ولي معايبي نيز دارد كه در زير به توضيح آنها مي پردازيم.
1) خستگي ناشي از رانندگي طولاني
2) هزينه ي بالاي كاپوتاژ خودرو و بيمه خودرو
3) عدم اطمينان به مسير و جاده در صورتي كه قبلا اين مسير تور وان را تجربه نكرده ايد و آشنايي نداريد.
4) وجود مشكلات پارك، در مقصد 
3) سفر با خودرو شخصي تا مرز
در اين مورد كه به نسبت مورد قبلي گزينه بهتريست شما با خودرو شخصي تا دم مرز مي رويد، و خودرو را در پاركينگ مرز رازي پارك كرده و ادامه مسير را بعد از عبور از مرز با ونهاي ترك(دلموش) كه كرايه ي هر نفر 20لير مي باشد طي مي كنيد.
1) سفر با تور هاي مسافرتيسفر با تور هاي مسافرتي تور وان از تبريز هم كه به عنوان راحت ترين و آسوده ترين روش در نظر گرفته مي شود، و هيچ يك از دغدغه هاي موارد بالااعم از وسيله ي رفت و برگشت، بيمه مسافرتي، يافتن هتل مناسب و ... را ندارد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۳:۴۷ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

شهر وان

تور وان از تبريز از نظر قيمت بسيار مناسب بوده و به همين خاطر اين روزها يكي از محبوب ترين تورهاي كل كشور و مخصوصا شهرهاي آذربايجان شرق و غربي شده و به دليل نزديكي مرز و ارزان بودن قيمت تور وان از تبريز و يكي از زيباترين شهري هاي تركيه براي گردشكري و همچنين براي خريد لباس و ساير ملزومات بسيار مناسب بوده كه اكثر مردم تبريز و تهران براي خريد فصلي از طريق آژانس ها و تور وان از تبريز به شهر وان مسافرت ميكنند علاوبره استفاده از زبيايي هاي شهر وان و مسافرت عالي و لذت بخش و يك خريد خوب را هم تجربه ميكنند 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۰:۵۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: