طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت خبري

طراحي سايت خبري

طراحي سايت خبري ، طراحي وب سايت خبري با بالاترين كيفيت در تجارت گستر شهريار

مسلما يكي از نيازهاي اصلي هر فردي در تمام طول تاريخ اطلاع از اخبار و حوادث روزمره مي باشد . اين امر با پيشرفت هاي حال حاضر اهميت بسياري پيدا كرده و ابعاد وسيع تري را هم در بر مي گيرد . مردم امروزه نه تنها نياز به اطلاع از اخبار شهر يا كشور خود ، بلكه نياز به اطلاع از حوادث كشورهاي ديگر نيز دارند .
كه اين امر به صورت آنلاين و از طريق طراحي سايت خبري انجام پذير است . طراحي سايت خبري يكي از انواع زمينه هاي طراحي سايت  است كه تجارت گستر شهريار با سابقه بالا در اين زمينه نيز فعاليت دارد .
وجود تعداد كاربر آنلاين بسيار در ايران و دنبال كردن اخبار موجب شده تعداد افراد بسياري به فكر راه اندازي و طراحي سايت خبري باشند . طراحي سايت خبري كه علاوه بر ساختار مناسب محتواي مفيد و به روزي توليد نمايد مي تواند مخاطبان بسياري را به خود جذب نمايد .

طراحي سايت خبري ، طراحي وب سايت خبري ، طراحي سايت خبري در تبريز ، ساخت سايت خبري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۵۸:۴۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت حرفه اي

 

با پيشرفت روز افزون اينترنت و تكنولوژي نياز به طراحي سايت حرفه اي بيش از پيش خود را نشان مي دهد . نه تنها  در ايران بلكه در تمام دنيا روز به روز به استفاده كنندگان از اينترنت و وب اضافه مي شود و با گذشت زمان اينترنت تبديل به يك مكان مناسب براي معرفي كسب و كار شما و افزايش درآمدتان مي شود .

مطمئنا در گذشته وجود يك سايت به شما كمك چنداني نمي كرد ، اما امروزه براي رقابت با شركت هاي بزرگ و حضور قوي و كسب موفقيت در جامعه نياز به طراحي سايت حرفه اي داريد .
شايد در ابتدا اين امر به نظر يك سرمايه گذاري همراه با ريسك به شمار رود اما با توجه به آمار بالاي رضايت مشتريان ما بعد از طراحي وب سايت حرفه اي براي آنها ، ما به شما اين قول را مي دهيم كه مطمئنا طراحي سايت براي كسب و كارتان تاثير مستقيمي در افزايش درآمدتان خواهد داشت .
علاوه بر كسب درآمد در ايجاد منزلت و مقام اجتماعي براي شما تاثير گذار بوده و نقش بالايي در جذب و افزايش اعتماد مشتريان شما خواهد داشت . طراحي يك وب سايت حرفه اي مطابق با آخرين تكنولوژي ها روز دنيا مناسب ترين و سريع ترين راه ممكن براي معرفي فعاليت هاي شركت شما و محصولات و خدماتي كه ارائه مي دهيد ، مي باشد .
قبل از هر چيز ابتدا بايد هدف خود را انتخاب نماييد اگر هدف والايي داشته و قصد حضور حرفه اي ، و موفقيت را داريد طراحي سايت حرفه اي كه توسط تيم تجارت گستر شهريار به بهترين نحوه انجام مي شود ، برطرف كننده نياز شما خواهد بود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۱۶:۳۲ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت تخصصي

طراحي سايت تخصصي

 

طراحي سايت تخصصي توسط تجارت گستر شهريار

امروزه حضور در عرصه وب به يك ضرورت تبديل شده است و اگر كسب و كاري شروع به فعاليت گسترده در اينترنت نكند ، به طور حتم بخشي از كاربرانش را از دست خواهد داد . در هر صنفي با بررسي شركت ها متوجه مي شويم كه شركت هايي با طراحي سايت تخصصي و فعاليت مستمر در آن شروع به كار كرده و بسيار در اين راه موفق بوده اند . به همين سبب هر شغلي نياز به طراحي سايت تخصصي و حرفه اي دارد .
صرف راه اندازي يك نشاني اينترنتي علت موفقيت نخواهد بود . بلكه اولا بايد از خدمات طراحي سايت تخصصي شركت طراحي سايت اطمينان يابيد ، سپس رقبا را بررسي نمود و به طراحي وبسايت پرداخت . همچنين بعد از طراحي ، فعاليت پيوسته در سايت و برقرار ارتباط با مخاطبان سايت از روش هاي موثر مي باشد .
همان طور كه مي دانيد هزاران وب سايت در سراسر دنيا راه اندازي شده اند اما همه آنها موفق نيستند . بلكه آنهايي موفق شده اند كه اولا در انتخاب شركت طراح سايت دقت نموده اند و شركت طراحي سايت تخصصي را برگزيدند و سپس با فعاليت هدفمندانه و درست پله هاي موفقيت را طي نموده اند .
مسلما شما با مخاطبان خود در حوزه فعاليتتان آشنا تر هستيد و نيازهاي آنها را بهتر از طراح سايت مي دانيد ، به همين سبب بهتر است ابتدا امكانات مد نظر خود را انتخاب نماييد و شركتي را برگزينيد كه بدانيد از عهده نيازهاي شما بر مي آيد . همچنين براي داشتن يك سايت تخصصي و حرفه اي اطلاعاتي از مخاطبان و كاربران آينده سايت تان را به شركت طراحي سايت بيان نماييد تا با بهره گيري از مشاوره آنها ، سايتي طراحي شود كه تمامي نياز هاي شما را برطرف سازد .
طراحي سايت تخصصي توسط تجارت گستر شهريار به بهترين نحوه انجام شده و با وجود نمونه كار هاي مناسب در اين زمينه و كسب رضايت مشتريان ، تاكنون موفق بوده است .

 

طراحي سايت تخصصي ، طراحي وب سايت تخصصي ، طراحي سايت تخصصي تبريز ، طراحي سايت تخصصي در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۱۴:۴۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي يكي از نمونه سايت هايي است كه تجارت گستر به طراحي آن فعاليت داشته و نمونه كارهاي بسياري در اين زمينه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحي سايت براي پزشكان مي پردازيم .
با گسترش روز به روز استفاده از اينترنت راه اندازي و طراحي يك وب سايت براي انواع مشاغل امري لازم و ضروري تلقي مي شود . يكي از مشاغل بسيار با اهميت در جوامع صنف پزشكي مي باشد. روزانه تعداد زيادي از مردم با جستجو در اينترنت به دنبال آشنايي با انواع بيماري و روش هاي درماني آن ها هستند . همچنين به دنبال يافتن اطلاعاتي از بيماري هاي اطرافيان خود هستند و وجود سايتي در اين زمينه كه اطلاعات كاملي در اختيار قرار دهد مي تواند برطرف كننده نياز قشر زيادي از مردم باشد .


امكانات طراحي وب سايت پزشكي :

1- نوبت دهي آنلاين :

با طراحي سايت نوبت دهي آنلاين پزشكي ، بيماران مي توانند با مراجعه به سايت و مشاهده زمان هاي خالي براي هر پزشك ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمايند . كه اين امر با توجه به دسترسي در هر ساعت از شبانه روز به سايت و عدم نياز به مراجعه حضوري بسيار مطلوب مي باشد . همچنين در وقت پزشكان نيز صرفه جويي مي شود زيرا پروسه نوبت دهي ديگر وجود نداشته و بيماران به راحتي خود اين كار را انجام مي دهند .
سايت نوبت دهي پزشكي طراحي شده توسط تجارت گستر به جديدترين تكنولوژي مجهز بوده و از امكانات بالايي برخوردار است ، همچنين از رابط كاربري ساده اي برخوردار مي باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازي خدمات مشاوره در سايت پزشكان ، بيماران مي توانند بدون نياز به مراجعه حضوري از خدمات مشاوره اي پزشكان در اقصي نقاط كشور بهره مند شوند . بسياري از بيماران تنها براي استفاده از مشاوره پزشكاني كه در شهري خارج از محل سكونت شان است مجبور به مسافرت مي شوند ، كه علاوه بر خطرات ، هزينه هايي هم در بردارد .
در سامانه طراحي وب سايت پزشكي مي توان سيستم مشاوره رايگان و يا حتي با پرداخت حق مشاوره راه اندازي نمود كه از مناطق دور هم به راحتي بتوان دسترسي داشت .

منبع و ادامه : طراحي سايت پزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۶:۳۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت صنعتي

كارخانه ها و مراكز صنعتي با طراحي سايت صنعتي براي خود مي توانند در افزايش درآمد خود گامي موثر بردارند . با افزايش روز افزون استفاده از اينترنت طراحي سايت براي هر شغلي لازم مي باشد . حوزه صنعت حوزه گسترده اي است كه شركت هاي مختلفي نه تنها در ايران بلكه در سراسر كشور به فعاليت هاي مختلف صنعتي مشغولند .
به علت گستردگي و ازدياد شركت هاي صنعتي شركتي موفق خواهد بود كه علاوه بر مشتريان در محله يا شهر خود ، در سراسر كشور شناخته شده و بتواند محصولات و خدمات خود را حتي به كل دنيا عرضه نمايد .
مسلما اين كار را با طراحي وب سايت صنعتي براي كارخانه يا مجموعه خود مي تواند انجام مي دهد. البته با توجه به اهميت اين موضوع و مزاياي طراحي وب سايت صنعتي ، شركت هاي بسياري به فكر طراحي سايت صنعتي براي خود افتادند و به اين كار اقدام نموده اند . بنابراين شما هم اگر خواهان اين هستيد كه به كسب و كار خود رونقي بخشيد و از رقباي خود عقب نمانيد بهتر است هر چه زودتر اقدام به طراحي سايت صنعتي نماييد .
براي معرفي خود و كالا ها و خدمات ارائه دهنده خود مي توانيد با راه اندازي و ساخت سايت صنعتي براي شركت خود اقدام نماييد .

مزاياي طراحي سايت صنعتي :

1- معرفي :

يكي از ويژگي هاي بالقوه هر طراحي سايتي شناساندن شركت خود به مشتريان و مخاطبانتان است . در سايت صنعتي هم اين امر اهميت ويژه اي دارد . در سايت صنعتي شما مي توانيد رزومه از شركتتان ، كالاها و خدمات خود را قرار دهيد تا كاربران به راحتي به آن دسترسي داشته باشند .

2- عدم محدوديت زماني :

با طراحي سايت صنعتي شما هميشه و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتريان خود خواهيد بود . و به اين طريق ديگر در صورت بسته بودن كارخانه يا شركت مشتريان خود را از دست نمي دهيد .

 

منبع و ادامه مطلب : طراحي سايت صنعتي

طراحي سايت صنعتي در تبريز ، نمونه كار طراحي سايت صنعتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۵:۱۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي

 

طراحي سايت فروشگاهي يكي از انواع زمينه هاي طراحي سايت است كه تجارت گستر شهريار در آن فعاليت دارد .

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به سرعت در حال محبوبيت است . موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ مانند آمازون يا در ايران ديجي كالا مردم را به راه اندازي و طراحي سايت فروشگاهي ترغيب مي كند . فروشگاه اينترنتي مانند ديجي كالا فروشي به مراتب بيشتر از فروشگاهي بزرگ در بازار دارد .

 

مزاياي بسيار طراحي سايت فروشگاهي كه در ادامه به بيان آن مي پردازيم موجب شده تعداد سايت فروشگاهي در حال افزايش باشد . البته تمام اين فروشگاه ها به محبوبيت ديجي كالا نمي رسند زيرا نياز به تلاش بسيار و همچنين انتخاب شركت معتبري براي طراحي وب سايت فروشگاهي است كه بتواندسايت فروشگاهي دقيقا مطابق با نيازهاي شما طراحي كند .

مزاياي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

اگر شما به فروش محصولي مي پردازيد يا قصد فروش كالايي را داريد مي توانيد با سفارش طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و فعاليت در آن به كسب و كار خود رونق دهيد و درآمد خود را چندين برابر كنيد .

صرفه جويي در هزينه :

ساخت فروشگاه اينترنتي نياز به سرمايه بالا براي تهيه انبار يا محل براي فروش ندارند . و شما مي توانيد بدون نياز به محلي براي كسب و كار تنها با وجود يك سيستم به فروش محصولتان بپردازيد . فروشگاه هايي نيز كه امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته اند فروشگاه هاي فروش شارژ هستند كه به دليل صرفه جويي در وقت و هزينه اي كه براي افراد دارند فروش بالايي دارند .

ادامه و منبع : طراحي فروشگاه اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۵۸:۳۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي از جمله فعاليت هاي موفق تجارت گستر شهريار مي باشد . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و لزوم بروز بودن داشتن يك سايت براي شركت و موسسات براي معرفي خود و ارائه رزومه خود امري لازم مي باشد . همچنين آشنا كردن مخاطبان خود با خدمات ، كالاها و محصولاتشان بدون محدوديت هاي زماني و مكاني از موادي مي باشد كه موجب شده شركت هاي بسياري به راه اندازي يك سايت براي خود رو آورند .

از بين رفتن محدوديت مكاني :

با طراحي سايت شركتي قدرتمند و بهينه سازي ساختار آن ، همچنين با آشنايي و به كار گيري روش هاي بازاريابي اينترنتي شركت ها مي توانند نه تنها مشتريان و مخاطباني از محدوده خود بلكه از سراسر ايران و حتي جهان داشته باشند .

از بين رفتن محدوديت زماني :

با طراحي سايت شركتي مخاطبان و همكاران شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانند به اطلاعات شما دسترسي يافته و با خدمات شما بيشتر آشنا شوند . همچنين نياز به حضور شما و اتلاف وقت نبوده و آنها به راحتي با فعاليت شما ارتباط برقرار مي كنند .

در طراحي سايت شركتي داشتن يك گرافيك زيبا و همچنين متناسب با فعاليت شما مي تواند در رضايت مخاطبان شما نقش مهمي ايفا كند . همچنين طراحي وب سايت شما بايد به گونه اي انجام شود كه مخاطبان شما به راحتي با آن ارتباط برقرار كنند و ساختار سايت تان مناسب و كار آمد باشد .
طراحي وب سايت شركتي در ايجاد اعتماد در كاربران شما نقش مهمي ايفا نموده و شما را به عنوان يك برند آشنا و معتبر در ذهن مخاطبان عام و خاص حك مي كند .

منبع و ادامه مطلب : طراحي وب سايت شركتي

طراحي سايت شركتي در تبريز ، طراحي سايت شركتي ارزان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۵۷:۳۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

8 دليل براي طراحي وب سايت در تبريز

1- به دست آوردن اعتبار براي كسب و كار كوچك خود
امروزه، نياز مردم به استفاده از اينترنت براي جستجوي محصولات و خدمات بيشتر و بيشتر مي شود . كسب و كار هاي كوچك با طراحي سايت براي تجارت خود اعتبار زيادي به دست مي آورند و مي تواند با رقباي خود رقابت كنند . در صورتي كه يك سايت ساده براي خود داريد بهتر است به زودي آن را ارتقا داده و به سايتي با امكانات مورد نياز تبديل كنيد كه اين امر علاوه بر آماده سازي كسب و كارتان براي حضور در دنياي ديجيتالي امروز موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما نيز مي شود . نمونه هايي از فروشگاه هايي با كسب و كار كوچك كه بعد از طراحي سايت در تبريز فروش خود را به مقدار زيادي افزايش داده اند اثباتي بر موارد ذكر شده است .

2. طراحي وب سايت موجب صرفه جويي در پول شما مي شوداحتمالا اگر شما داراي يك كسب و كار كوچك باشيد فكر مي كنيد نمي توانيد يك سايت حرفه اي راه بياندازيد و قادر به تامين هزينه هاي آن نيستيد ، در صورتي كه اگر چه هزينه هاي طراحي سايت در تبريز متفاوت است اما با يك بار طراحي سايت مطمئن براي خود مي توانيد تا سالها از مزاياي آن بهره ببريد همچنين برخلاف آگهي هاي تلويزيوني و چاپي اين نوع تبليغ هميشه دردسترس مشتريان و بازديد كنندگان مي باشد . با توجه به اين ويژگي ها طراحي وب سايت در تبريز مي تواند بدون ايجاد هزينه هاي هنگفت موجب پيشرفت و ترقي در كسب و كار شما شود.3. اطلاع رساني به مشتريان

وب سايت را مي توان يك فروشگاه يا بروشور آنلاين ناميد . طراحي سايت از جنبه هاي مختلفي مزاياي بسياري در مقايسه با ساير روش ها دارد .از جمله يك سايت را بر خلاف بروشور يا ساير تبليغات چاپي مي توان به راحتي و بدون هزينه اضافه بروز كرد . علاوه بر اين مشتريان شما مي توانند راحت تر از محصولات ، خدمات جديد ، اخبار و برنامه هاي آينده شما اطلاع يابند .در صورتي كه تبليغات چاپي به سرعت منسوخ شده و بروزرساني آن مستلزم هزينه دوباره مي باشد .

4. هميشه در دسترس بودن

با طراحي وب سايت در تبريز مي توانيد هميشه براي مشتريان خود در دسترس باشيد يك سايت در 365 روز سال و در هر ساعتي قابل مشاهده است و مانند يك فروشگاه ، نيازي به باز و بسته كردن آن نيست . با سبك زندگي پر مشغله امروز، اين يك مزيت بزرگ هنگام تصميم گيري خريد است.

ادامه مطلب و منبع : 8 دليل براي طراحي وب سايت در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۱:۴۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

سيستم مديريت محتوا

در اين مقاله از تجارت گستر ( طراحي سايت در تبريز ) به مقايسه مديريت محتواها مي پردازيم .يك سيستم مديريت محتوا (cms) برنامه كامپيوتري است كه به وسيله ي آن محتوايي را با استفاده از يك رابط كاربري ايجاد و اصلاح مي كند . سيستم هاي مديريت محتوا كاربرد هاي فراواني دارند . نمونه اي از سيستم هاي مديريت محتوا ، سيستم هاي مديريت محتواي وب هستند كه براي پشتيباني و درج مطالب و محتواي صفحات وب استفاده مي شود.

 

اين سيستم مديريت محتوا ( cms ) معمولا از دو جزء اصلي تشكيل شده است :

 

– نرم افزار مديريت محتوا ( CMA ) كه رابط كاربري مي باشد كه اجازه مي دهد يك كاربر حتي با تخصص محدود به اضافه كردن، ويرايش و حذف محتوا از يك وب سايت بدون دخالت يك طراح سايت اقدام كند.

 

– نرم افزار تحويل محتوا ( CDA ) كه اطلاعات و به روز رساني سازي ها را انجام مي دهد .

 

سيستم هاي مديريت محتواي فراواني وجود دارند كه با توجه به ويژگي هاي معروف ترين آنها كه در ادامه به آن مي پردازيم مي توانيد مناسب ترين آنها را انتخاب كنيد .

 

1- وردپرس :

 

مرجع رسمي فارسي زبان اين سيستم به نشاني www.wp-persian.com و مرجع اصلي آن به نشاني www.wordpress.org مي باشد.اين سيستم مديريت محتوا از بزرگترين و پيشرفته ترين سيستم ها براي طراحي سايت مي باشد كه در كنار مزايايي آن بسيار كاربر پسند بوده و مديريت آن ساده مي باشد . همچنين به علت اپن سورس بودن آن افزونه و قالب هاي فراواني براي آن وجود دارد .

 

2- دروپال :

 

دروپال هم يك سيستم مديريت محتواي حرفه اي مي باشد كه براي انواع سايت هاي شركتي بزرگ و كوچك مناسب مي باشد . امنيت و انعطاف پذيري دروپال ، باعث شده تا وب سايتهاي معتبري همچون كاخ سفيد ، ناسا و … اين سيستم مديريت محتوا را انتخاب كنند.

 

3- جوملا

 

سيستم مديريت محتواي جوملا هم به علت امكانات متنوع آن امكان طراحي سايت هاي قدرتمندي را فراهم مي كند . پشتيباني گسترده و انجمن ها و ماژولهاي فراوان از مزاياي اين سيستم مي باشد .

 

ادامه مطلب و منبع : سيستم مديريت محتوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۹:۵۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: