طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

تغيير dns دامنه هاي ir

تغيير dns دامنه هاي ir

نحوه تنظيم DNS دامنه هاي ir :

DNS مخفف domain name system مي باشد. هر سايت از اسم دامنه يكتايي تشكيل شده است . هر دامنه به يك آدرس آي پي اشاره مي كند. وظيفه dns تبديل نام دامنه به آدرس IP مي باشد . براي مثال تبديل tgsh.ir به 79.175.174.100
به عبارت ديگر dns سرور يك ديتابيس بزرگ است كه شامل مجموعه اي از دامنه ها و آدرس هاي آي پي مي باشد . با خريد دامنه و هاست شركتي كه هاست خود را از آنجا تهيه نموده ايد بايد اسم دامين شما را در دي ان اس سرور اضافه كند . اين كار حدودا 48 ساعت به طول مي انجامد .
گاهي نياز است تا dns هاي دامنه خود را تعيين يا ويرايش كنيم . به هنگام خريد هاست جديد هم بايد dns ها را به درستي تنظيم نمود.

در اين مقاله به آموزش چگونگي تنظيم و تغيير dns دامنه مي پردازيم . براي اين كار ابتدا بايد به سايت ايرنيك برويم . سايت irnic كارگزار ثبت دامنه در ايران مي باشد . شرايط دامنه هاي ايراني توسط اين سايت تعيين مي شود . همان طور كه مي دانيد براي ثبت دامنه ملي ابتدا بايد به سايت ايرنيك رفته و پس عضويت به ثبت دامنه هاي خود اقدام نمود.

تنظيم يا تغيير dns دامنه :

1- ابتدا بايد به سايت ايرنيك رفته و با نام كاربري و رمزتان وارد كنترل پنل سايت شويد .
2- مطابق تصوير زير از منوي دامنه ها ، دامنه هاي من را انتخاب كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۳:۰۸ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت انتشارات

طراحي سايت انتشارات با امكانات بالا و قيمت مناسب توسط تجارت گستر شهريار

امروزه با وجود گسترش اينترنت به جامعه و رواج استفاده و خريد از سايت فروشگاه اينترنتي ورود به عرصه وب براي معرفي و فروش محصول براي تمام اقشار و صنوف لازم و ضروري مي باشد . انتشارات هم از اين قاعده مستثنا نيستند . طراحي سايت انتشارات يكي از انواع سايت هايي مي باشد كه تجارت گستر شهريار به آن فعاليت دارد .

خواندن كتاب يكي از كارهايي است كه افراد از زمان ورود به مدرسه يا قبل از آن نياز به آن دارند . به همين سبب همواره خريد كتاب يكي از نيازهاي انسان ها بوده است . ايجاد سهولت در زمينه خريد كتاب با طراحي سايت انتشارات و ايجاد امكان فروش آنلاين در آن ميسر مي شود .
تجارت گستر شهريار نمونه كارهايي در زمينه طراحي وب سايت انتشارات طراحي نموده است . براي اطلاعات بيشتر ”نمونه كارها ” را مشاهده نماييد . براي مثال سايت ******pi.ir كه از نمونه طراحي سايت انتشارات مي باشد . در اين سايت  امكان فروش آنلاين فراهم شده است و شما مي توانيد با خواندن بخش هايي از كتاب ها به خريداري آن اقدام نماييد . همچنين بخشي براي كتاب هاي صوتي وجود دارد .
انتشارات با طراحي سايت انتشارات براي خود مي توانند به معرفي پرداخته و كتاب هاي خود را به راحتي به فروش برسانند .

امكانات طراحي سايت انتشارات :

طراحي وب سايت در تبريز معرفي و تاريخچه اي از انتشارات
طراحي وب سايت در تبريز ليست كاملي از كتاب ها به همراه مختصري از هركدام
طراحي وب سايت در تبريز ليست آخرين كتاب هاي چاپ شده
طراحي وب سايت در تبريز دسته بندي كتاب ها براساس موضوع يا نويسنده

 

طراحي سايت انتشارات در تبريز ، طراحي وب سايت انتشارات 

ادامه و منبع : طراحي سايت انتشارات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۹:۰۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي وبسايت

طراحي وبسايت در جوامع امروزي براي موفقيت در كسب و كار به يك امر ضروري تبديل مي شود و شما براي رقابت قدرتمندتر با رقباي خود لازم است يك وبسايت براي خود طراحي كنيد .
امروزه مزاياي طراحي وبسايت بر كسي پوشيده نيست و شركت ها علاوه بر حضور در دنياي فيزيكي نياز است تا در دنياي مجازي نيز فعاليت داشته و نام خود را به عنوان يك برند آشنا در اينترنت نيز مطرح نمايند .
با طراحي وبسايت مي توانيد خدمات و محصولات خود را به صورت كامل در اينترنت مطرح نموده و در هر زمان كه مخاطبان شما نياز به برقراري ارتباط با شما داشته باشند ، مي توانند با شما در تماس باشند .
امروزه تقريبا هيچ شركت معتبري وجود ندارد كه سايتي براي خود طراحي نكرده باشد يا به فكر راه اندازي سايت نباشد . در كسب و كار ابتدا بايد هدف خود را مشخص نماييد . اگر هدف شما صرفا فعاليت در محله يا مكان هاي مجاور و هدفي كوتاه مدت است ممكن است نيازي براي طراحي سايت براي خود نبينيد . اما اگر شما هدف بالاتري داشته و قصد موفقيت روز افزون در كسب و كارتان را داريد ، و همچنين مي خواهيد به رقابت جدي تر با رقيبانتان بپردازيد بايد به طراحي سايت حرفه اي براي خود بيانديشيد .
مسلما با طراحي وبسايت مشتريان و مخاطبان شما صرفا به محله يا حتي شهر شما محدود نمي شوند ، بلكه شما صرفا با طراحي سايت و بهينه سازي آن براي معرفي خود و خدمات و محصولاتتان در سطح كشور مطرح شده و حتي مي توانيد مشتريان برون مرزي نيز داشته باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۸:۲۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت تبليغاتي

يكي از انواع سايت هاي پربازديد سايت هاي تبليغاتي مي باشند اين سايت ها به علت ماهيتي كه دارند و براي تبليغ  انواع مشاغل و صنوف به كار مي روند مورد استقبال افراد زيادي قرار مي گيرد . مسلما همه افراد مايل به افزايش كسب درآمد هستند و براي اين كار به دنبال تبليغات مي باشند و راه هاي مختلفي را براي اين كار طي ميكنند . سايت هاي تبليغاتي با دارا بودن افراد متخصص مي تواند در اين زمينه ياريگر آنها باشند و راهكارهايي را براي افزايش فروش آنها ارائه دهند.
طراحي سايت تبليغاتي ، طراحي سايت نيازمندي و طراحي سايت آگهي عملكرد مشابه اي دارند و هدف كلي آنها تبليغ  مشاغل و كسب درآمد بيشتر براي افراد مي باشد . به همين سبب در اكثر اوقات به يك معني به كار مي روند .

طراحي سايت نيازمندي و طراحي سايت آگهي عمده فعاليتشان به صورت آنلاين مي باشد . روند كاري و مزايا و امكانات آن را در مقاله ” طراحي سايت نيازمندي ” به صورت مفصل مطالعه كنيد . افراد با درج آگهي در اين سايت به صورت  رايگان و يا با پرداخت پول به تبليغ كسب و كار خود مي پردازند . سايت ايستگاه از جمله اين سايت ها مي باشد .

طراحي سايت تبليغاتي بيشتر براي موسسه تبليغاتي هستند و بيشتر به صورت آفلاين به تبليغ مي پردازند . اين سايت ها با چاپ بنر ، مجلات ، ژورنال ، كاتالوگ و … به افزايش درآمد افراد كمك شاياني مي نمايند .

طراحي سايت تبليغاتي در تبريز ، بهينه سازي سايت تبليغاتي

ادامه و منبع : طراحي سايت تبليغاتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۸:۲۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت ريسپانسيو

طراحي سايت ريسپانسيو و واكنش گرا با مناسبترين قيمت در تجارت گستر شهريار

امروزه استفاده از گوشي همراه افزايش يافته و تعداد زيادي از افراد با استفاده از تلفن همراه و يا تبلت به جستجو در اينترنت مي پردازند . در گذشته چون سايت ها بر طبق صفحه نمايش سيستم هاي كامپيوتري طراحي مي شد مشاهده آنها در صفحه نمايش هاي كوچك با مشكل مواجه بود و به سادگي انجام نمي شد و كاربر براي مشاهده تمام اجزا سايت بايد مدام صفحه را جابه جا يا بزرگ و كوچك مي كرد . بعد از گذشت مدتي طراحان براي حل اين مشكل علاوه بر طراحي سايت اصلي ، نسخه جدايي از سايت براي نمايشگر هاي مختلف طراحي كردند . كه اين روش نيز معايبي را به دنبال داشت .
از جمله معايب اين روش مي توان به موارد زير اشاره كرد .

افزايش هزينه :
در اين روش نيازي به طراحي مجدد سايت بود ، به همين سبب هزينه طراحي سايت بالا مي رفت .
اثر منفي در سئو :
اين روش با ايجاد محتواي تكراري در سئو سايت تاثير منفي مي گذاشت .

تقريبا از سال 2012 بود كه طراحان سايت به فكر طراحي سايت ريسپانسيو براي حل اين مشكل افتادند . حتما در  هنگام جستجو در اينترنت به سايت ها برخورديد كه كاملا واكنشگرا بوده و تصاوير و المان هاي سايت را مطابق با صفحه نمايش ، نمايش مي دهند . به اين نوع طراحي سايت ، طراحي سايت ريسپانسيو مي گويند .
در وب سايت ريسپانسيو ، با ورود كاربر به سايت شما با تشخيص ابعاد صفحه نمايش كاربر تصاوير سايت را به طريقي نمايش مي دهد كه به راحتي براي كاربر قابل مشاهده باشد.

طراحي سايت ريسپانسيو ، طراحي وب سايت ريسپانسيو ، طراحي سايت ريسپانسيو در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۱:۱۶ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت كارخانجات

همان طور كه در مقالات گذشته اشاره شد طراحي سايت امروزه براي انواع مشاغل امري لازم به نظر مي رسد . يكي از انواع طراحي وبسايت ، طراحي سايت كارخانجات مي باشد كه تجارت گستر در اين زمينه نيز فعاليت داشته و طراحي  سايت كارخانجات معروفي را انجام داده است .

از جمله مي توان به طراحي سايت كارخانه صابون سازي پيروز و طراحي سايت كارخانه ان جي و … اشاره كرد .

براي اطلاعات بيشتر از نمونه كارهاي تجارت گستر نمونه كارها را ببينيد يا با شماره 04133368313 تماس بگيريد .
در نگاه اول شايد به نظر برسد كارخانجات فروش خود را داشته و نيازي به طراحي سايت ندارند، زيرا مشتريان و فروش خود را دارند .

اما با رشد روز افزون تكنولوژي و تاثير تبليغات در فروش بيشتر كارخانجات بايد به فكر راه اندازي سايت براي خود باشند زيرا در غير اين صورت ممكن است با حضور قوي تر رقبا ، مشتريان ثابت خود را هم از دست دهند .
مسلما تعداد افراد كه به دنبال خريد محصول هستند و در اينترنت به جستجو مي پردازند در حال افزايش است و در صورتي كه كارخانجات به دنبال طراحي سايت كارخانجات نباشند مشتريان اينترنتي خود را از دست خواهند داد .
طراحي سايت براي كارخانجات موجب جلب اعتماد مشتريان آنها شده و اعتباري را در نزد مخاطبان ايجاد مي نمايد .  مزيت ديگر اين كار از بين بردن محدوديت مكاني و زماني مي باشد . كارخانجات با طراحي سايت مي توان بازار هدف خود را از بازار داخل كشور به خارج كشور تغيير داده و به صادرات محصولات خود بپردازند .

 

طراحي سايت كارخانجات ، طراحي سايت كارخانه ، طراحي سايت كارخانجات در تبريز ، طراحي وب سايت كارخانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۲۹ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي مجدد وب سايت

از ديگر خدمات شركت طراحي سايت تجارت گستر شهريار طراحي مجدد سايت است . در طراحي سايت از موارد داراي  اهميت به روز بودن مي باشد بنابراين سايت شما همواره بايد بر طبق آخرين تكنولوژي روز باشد و مطابق با آن پيش رود .
بعد از گذشت مدتي از طراحي يك سايت ، ممكن است ظاهر سايت براي بينندگان و صاحب سايت كسل كننده به نظر برسد . مخاطبان همواره از روش ها و طراحي هاي به روز استقبال مي نمايند . به همين سبب بايد به ايجاد تغييرات و يا طراحي مجدد وب سايت پرداخت . اين تغييرات ممكن است جزيي و يا كلي باشند كه با توجه به عمر سايت و ظاهر آن و همچنين ميزان رعايت نمودن اصول جديد مي توان در مورد آن تصميم گرفت .

طراحي مجدد وب سايت شامل چه مواردي است ؟

خدمات طراحي مجدد سايت ارائه شده توسط تجارت گستر شهريار شامل موارد زيادي مي باشد كه در ادامه به برخي از  آنها اشاره مي كنيم .

طراحي وب سايت در تبريز تغيير ظاهر سايت و طراحي مطابق آخرين تكنولوژي روز دنيا 

قالب سايت شما بررسي شده و اگر از طراحي قديمي برخوردار بود مجددا مطابق با تكنولوژي روز طراحي مي شود . طرح مورد نظر با توجه به حوزه فعاليت شما انتخاب مي شود و راحتي و دسترسي آسان براي كاربران در اولويت قرار مي گيرد

و....

منبع : طراحي مجدد وب سايت


طراحي مجدد سايت ، طراحي مجدد وب سايت ، طراحي مجدد سايت در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۴:۵۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت نيازمندي

طراحي سايت نيازمندي و بهينه سازي با تكنولوژي روز توسط تجارت گستر شهريار

طراحي سايت نيازمندي يكي ديگر از خدمات ارائه دهنده شركت هاي طراحي سايت است كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است . در سالهاي اخير با موفقيت طراحي سايت نيازمندي افراد بسياري مشتاق طراحي وب سايت نيازمندي  شدند . اين سايت ها هم براي آگهي دهنده و هم براي بيننده مفيد است و مورد استقبال قرار مي گيرد . فرد آگهي دهنده به راحتي مي تواند در اين سايت تبليغ شركت و يا فروشگاه خود را به رايگان ثبت نمايد و در صورت لزوم براي امكانات بيشتر با صرف هزينه به بهتر ديده شدن آگهي خود كمك نمايد .

افراد هم كه نياز به خدمات خاص و يا كالا خاصي دارند با جستجو در سايت نيازمندي و مقايسه مشخصات به راحتي انتخاب مي كنند. همچنين افراد با طراحي سايت نيازمندي و فعاليت حرفه اي بر روي سئو و بهينه سازي سايت مي توانند تعداد بازديد كنندگان سايت خود را افزايش دهند و از اين طريق بر درآمد خود بيافزايند .
طراحي سايت نيازمندي را مي توان بانك اطلاعاتي از آگهي هاي مختلف در انواع شاخه ها دانست كه افراد به راحتي و با توجه به دسته بندي و فيلتر كردن به نياز خود دسترسي داشته باشند .

منبع : طراحي سايت نيازمندي


طراحي سايت نيازمندي ، طراحي وب سايت نيازمندي ، طراحي سايت نيازمندي در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۳:۵۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت نيازمندي

طراحي سايت نيازمندي و بهينه سازي با تكنولوژي روز توسط تجارت گستر شهريار

طراحي سايت نيازمندي يكي ديگر از خدمات ارائه دهنده شركت هاي طراحي سايت است كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است . در سالهاي اخير با موفقيت طراحي سايت نيازمندي افراد بسياري مشتاق طراحي وب سايت نيازمندي  شدند . اين سايت ها هم براي آگهي دهنده و هم براي بيننده مفيد است و مورد استقبال قرار مي گيرد . فرد آگهي دهنده به راحتي مي تواند در اين سايت تبليغ شركت و يا فروشگاه خود را به رايگان ثبت نمايد و در صورت لزوم براي امكانات بيشتر با صرف هزينه به بهتر ديده شدن آگهي خود كمك نمايد .

افراد هم كه نياز به خدمات خاص و يا كالا خاصي دارند با جستجو در سايت نيازمندي و مقايسه مشخصات به راحتي انتخاب مي كنند. همچنين افراد با طراحي سايت نيازمندي و فعاليت حرفه اي بر روي سئو و بهينه سازي سايت مي توانند تعداد بازديد كنندگان سايت خود را افزايش دهند و از اين طريق بر درآمد خود بيافزايند .
طراحي سايت نيازمندي را مي توان بانك اطلاعاتي از آگهي هاي مختلف در انواع شاخه ها دانست كه افراد به راحتي و با توجه به دسته بندي و فيلتر كردن به نياز خود دسترسي داشته باشند .

منبع : طراحي سايت نيازمندي


طراحي سايت نيازمندي ، طراحي وب سايت نيازمندي ، طراحي سايت نيازمندي در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۳:۴۱ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت ارزان

طراحي سايت ارزان با بالاترين امكانات در تجارت گستر شهريار

طراحي سايت ارزان از ديگر خدمات ارزنده تجارت گستر شهريار مي باشد كه در اين نوشته به بيان آن مي پردازيم . در  عصر حاضر براي ارتقا و افزايش كسب در آمد خود بايد به فكر روش هاي نوين كسب و كار باشيد . روش هايي كه در زمان كم ، نتيجه مطلوب و دراز مدتي داشته باشد . مسلما يكي از راه هاي بسيار مناسب براي اين منظور طراحي وبسايت مي باشد . تجارت گستر شهريار با سابقه بالا در زمينه طراحي انواع سايت هاي شركتي ، بازرگاني ، شخصي ، فروشگاهي ، صنعتي و … اين بار اقدام به طراحي سايت ارزان نموده است .

تجارت گستر شهريار همواره به فكر مشتريان و مخاطبان خود بوده و هدفش رضايت بيش از پيش مشتريانش مي باشد . به همين منظور براي راحتي مشترياني كه قصد راه اندازي سايت دارند اما به هر دليلي نمي خواهند هزينه زيادي بپردازند ، پكيج طراحي سايت ارزان خود را ارائه نموده است .
پكيج طراحي سايت ارزان در سايت هايي با موضوعات صنعتي ، بازرگاني ، شركتي و …. ارائه مي شود .

منبع : طراحي سايت ارزان

طراحي سايت ارزان ، طراحي وب سايت ارزان ، طراحي سايت ارزان در تبريز ، ساخت سايت ارزان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۱:۴۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: