طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت حرفه اي .

طراحي سايت حرفه اي

شيشه بالكن

بالكن شيشه اي | شيشه بالكن

 

همگام با توسعه صنعت ساختمان سازي در دنيا و آپارتمان نشيني شركت اليز جام بالكن تركيه اقدام به توليد و مونتاژ بالكن شيشه اي براي استفاده بهينه فضاي پرت آپارتمان ، جلو گيري از ورود سر و صدا و گرد وغبار و اتلاف انرژي نموده است و توانسته طي ۱۵ سال گذشته برترين شركت در زمينه توليد و مونتاژ  شيشه بالكن شده و با گسترش كار خود حضور گسترده اي در بازار كشورهاي آلمان، فرانسه، انگليس، استراليا و… داشته باشد.

و اينك اين شركت با سرمايه گذاري مستقيم در ايران از سال ۹۴ اقدام به واردات يراق آلات و پروفيل آلمينيوم و از كشور تركيه و مونتاژ بالكن شيشه اي در ايران نموده است. اليز جام بالكن را مي توان به عنوان بهترين شركت ارائه كننده شيشه بالكن در تبريز ناميد .

امروزه با افزايش آپارتمان نشيني در سطح شهر ، بالكن ها جاي حياط خانه ها را گرفته است . بالكن شيشه اي داراي مزاياي بسياري هستند كه مي تواند در انواع ساختمان ها به كار برده شود . با ارائه شيشه بالكن هاي جديد اين امكان فراهم شده است كه شما در تمام فصول سال به راحتي از بالكن ها بهره ببريد . در فصل تابستان بالكن ها به علت عايق بودن از درجه حرارت هوا كاسته و محيط با دماي مطبوع را براي شما فراهم مي سازند . همچنين شما در صورت استفاده از شيشه بالكن  هاي تاشو مي توانيد در صورت تمايل شيشه را جمع نموده و از هواي آزاد بهره ببريد .

منبع : بالكن شيشه اي در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۷:۲۴ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ورق آهني

ورق آهني در تبريز در انواع گوناگون با استفاده از آخرين و پيشرفته ترين متد هاي حاضر در دنيا ساخته مي شوند . از آنجايي كه ورق هاي آهني با فلزي براساس كاربردي كه دارند تهيه ميشوند بنابراين اين محصول صنعتي بسياري از صنايع را نيازمند خود كرده است ، ازجمله انواع اين ورقها ميتوان به ورق آهني در تهران و تبريز اشاره كرد كه در صنعت خودرو سواري بسيار كارآمد مي باشد .

براي ساختن بسياري از قسمت هاي اتومبيل هاي پيشرفته ي امروزي از ورقهاي روغني بهره ميبرند اين ورقها به دليل خاصيت ضد زنگ خود بسيار مناسب ميباشند از آن جمله قسمتهاي اتومبيل كه توسط ابن ورقها ساخته ميشوند و شايد همه متوجه آن بشوند حتي كساني كه اطلاعات زيادي در مورد اتومبيل ندارند ، ميتوان به اگزوز آن اشاره كرد ، يا ميتوان از ورقهاي گالوانيزه كه به صورت اصطلاحي حلب اندود نيز گفته ميشنوند نام برد .

شما نيز ميتوانيد جهت اطلاع از آخرين موجودي انبار و يا خريد و فروش ورق آهني در تبريز ، تهران و همچنين آخرين قيمت ورق آهني در تهران و قيمت ورق آهني در تبريز و ساير شهرها و كمك گرفتن از مشاورين باتجربه ي ما با شماره هاي ۴-۳۴۲۱۰۱۳۱-۰۴۱ و ۳۴۲۱۶۷۳۲-۰۴۱ و ۵-۳۳۹۳۷۹۸۴-۰۴۱ تماس  حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۳:۵۷ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

ورق روغني

ورق روغني در تبريز ، ورق روغني در تهران ،  قيمت ورق روغني تهران و قيمت ورق روغني در تبريز ، كاربرد ورق روغني تبريز و خريد و فروش ورق روغني در تهران و تبريز مباحثي است كه در اين نوشته به آن مي پردازيم . در شهر هاي بزرگ ايران كه داراي صنايع قابل توجهي ميباشند توليد وعرضه محصولات مورد نياز جامعه از اولويت برخوردار است، در كلان شهر تبريز صنايع و شركت هاي معتبر سعي دارند تا بسياري از نياز هاي متقاضيان با بهترين استانداردهاي موجود در جهان را برطرف كنند .

يكي از محصولات مورد نياز هم شهري هاي عزيز ورق روغني ميباشد . اين ورق روغني در تبريز  كه در شرايط سخت وزير فشار بالا تهيه و توليد ميشوند از جمله فرآورده هاي شركت هاي معتبر فولاد در ايران مي باشند. ورق روغني در تهران و تبريز يا بورد سردها به دليل فشردگي و ظاهر شفاف خود به عنوان رويه بكار ميروند نا گفته نماند كه اين ورقها بعنوان مواد اوليه ورق هاي گالوانيزه نيز شناخته ميشوند .

ورقهاي ساخته شده بر اساس آلياژهاي به كارفته در ساختارشان داراي ضخامت متفاوتي ميباشند. در شهر بزرگ و فرهنگي تبريز از آنجايي كه نياز به ورقهاي روغني در صنايع احساس ميشد. صدرا فولاد ظفر به عنوان قطب خريد و فروش انواع ورقها بخصوص ورقهاي روغني با كيفيت اقدام به عرضه محصولات خود را در بازار داخلي ايران كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۸:۲۳ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

جاذبه هاي گردشگري وان

شهر وان تركيه جزء شهرهايي است كه بين توريست ها آن طور كه بايد و شايد، شناخته شده نيست ولي اخيرا مورد توجه بسياري از توريست ها، خصوصا ايراني ها قرار گرفته است و مي توان گفت تور وان اخيرا جزء تورهاي محبوب و پر طرفدار ايراني ها و خصوصا ايراني هاي مقيم مناطق شمال غربي كشور، به جهت نزديكي به اين منطقه شده است.گرچه هدف اصلي اكثر مسافران تور وان ، خريد پوشاك و كالا به علت قيمت مناسب و كيفيت بالاي اجناس مي باشد، اما نبايد قدمت تاريخي اين شهر زيبا و كوچك ناديده گرفته شود و هميشه در تور وان ديدن مكان هاي توريستي و جاذبه هاي گردشگري اين شهر زيبا توصيه مي شود.
آبشار مراديه
آبشار مراديه، بخش مهمي از زيبايي هاي طبيعي آناتولي شرقي محسوب مي شود، و از جمله مكان هاي ديدني وان است. تور وان براي كسب آرامش و تفريح اغلب از شهرهاي نزديك و در تابستان براي پيك نيك آخر هفته ترجيح داده مي شود و توصيه مي شود اگر گذرتان به شهر وان افتاد حتما از اين آبشار زيبا ديدن كنيد. تور وان به تازگي اين آبشار زيبا شروع به جلب توجه گردشگران خارجي نيز كرده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۹:۱۷ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت فروشگاهي در تبريز

طراحي سايت فروشگاهي در تبريز

تبريز به عنوان يكي از كلان شهر هاي بزرگ ايران وبا داشتن جمعيت ميليوني از جمله شهرهايي ميباشد كه در بسياري ازصنايع و توليدات پيشرو بوده وهست،تبريز به عنوان شهر اولين ها هميشه سعي داشته است تا هرچه بهتر وبيشتر پيشرفت بكند. اين شهر با داشتن جوانان خلاق ونخبه والبته وجدان آگاه آنها در بسياري از زمينه هاي علمي و اقتصادي داراي طرحهاي بزرگ و ويژه بوده است. از جمله ي اين صنايع وتكنولوژي ميتوان به طراحي سايت فروشگاهي در تبريز نام برد، طراحان ونخبه گان كامپيوتر در تبريز با راه اندازي سايت هاي ويژه اي سعي دارند در ازدحام وشلوغي عصر حاضر خدمت بزرگي به خانواده ها وهم ميهنان ايراني بكنند،از آنجايي كه زمان وكم بود آن امروزه دغدغه ي بسياري از خانواده ه ميباشد
و به دليل اينكه بيشتر افراد وقت لازم براي خريد كردن از بين بازارهاي شلوغ شهر ها را ندارند بنابراين بيشتر آنها سعي دارند تا در كوتاه ترين زمان ممكن لوازم مورد نياز خود را تهيه كنند. جوانان خلاق شهر تبريز با طراحي سايت فروشگاهي در تبريز سعي كرده اند تا در كوتاه ترين زمان ممكن وبه آساني هرچه بيشتر با مراجعه كردن به صفحات اينترنتي تا حد زيادي بتوانند لوازم مورد نياز خود را تهيه كنند،اين سايتها با دارا بودن امكانات ويژه به مشتري اين امكان را ميدهند تا در هر مكان ودر هر زماني از روز وحتي شب با گشت و گذار در لابه لاي صفحات اينترنتي بتوانند با مطالعه ويژ گي هاي محصولات كه
به كامل ترين شكل ممكن در زير محصولات توضيح داده شده است برند مورد نظر خودرا تهيه كرده خريداري بنمايند، حتي طراحي سايت فروشگاهي در تبريز اين امكان را بوجود مي آورد كه مشتري با تحويل آن در درب منزل علاوه بر مشاهده ي كالا از صحت و سلامت آن نيز اطمينان حاصل كرده و خريدي آگاهانه وراحت داشته باشد.

سايت فروشگاهي به دليل راحتي گشت و گذار امروز دربين بسياري از افراد جامعه محبوبيت خاصي پيدا كرده است،اين سايت ها علاوه بر تنوع محصولات به دليل ارزاني قيمت ها نسبت به ساير فروشگاههاي زنجيره اي حاضر در سطح شهرها وهمچنين با تحويل كالا در درب منزل كه متقاضي ميتواند با آسايش در منزل محصول خودرا انتخاب كرده ودر زمان كوتاهي كه به شهرمبدا بستگي دارد وهمچنين به تعداد تقاضا، خريد خودرا كه توسط پست به آدرس مشتري ارسال ميشود تحويل گرفته وبا آسودگي خاطر پس از اطمينان حاصل كردن از درستي و سلامت آن وجه كالا پرداخت بكند.

طراحي فروشگاه اينترنتي در تبريز در سالهاي اخير رونق زيادي يافته است به گونه اي كه بسياري از شركت هاي كامپيوتري با روي آوردن به طراحي سايت فروشگاهي و با تبليغ بسياري از فروشگاههاي موجود در شهر تبريز توانسته اند تا حدود بسيار زيادي رضايت مندي متقاضيان خريد اينترنتي را كسب كرده ودر نتيجه باعث ظهور دريچه هاي تازه اي از تجارت و حتي تبليغات گشته اند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۹:۰۲ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

اجزاي طراحي سايت

اجزاي طراحي سايت 

اجزاي طراحي سايت در تبريز به شكل زير است :
خانه اصلي وبسايت و قالب سايت براي كاركرد بهتر و ظاهر مناسب براي بهبود بخشيدن به عملكرد بهتر وب سايت
جهت بخشيدن بازديد كنندگان به سمت وب سايت مشتريان باعث دسترسي آسان و دائمي مشتريان به وبسايت شما خواهد شد.
رنگ و حس بخشيدن به وب سايت مانند اضافه نمودن رنگ ,متن و گرافيك باعث اثر بخشي طراحي سايت در تبريز مي شود.
طراحي لوگو براي وب سايت درر سمت چپ سايت باعث ثبت شدن اطلاعات وبسايت شما در ذهن مشتريان مي شود.
نقشه وب سايت طراحي شده توسط شركت طراحي سايت در تبريز يك طرح كلي از وبسايت در اختيار مشتريان و بازديدكنندگان قرار مي دهد و باعث دسترسي آسان به سايت شما مي گردد.

وجود گزينه جست و جو در سايت به بازديدكنندگان توانايي پيدا كردن موضوع يا محصول مورد نظر با سليقه هاي متفاوت را مي دهد.

توضيحات در باره وب سايت ,يا سازمان و يا فرد مورد نظر شامل اهداف مجموعه و سازمان ,نام ,آدرس ,شماره تلفن و اي ميل است.

برنامه ريزي شركت طراحي سايت براي طراحي وب سايت

شركت طراحي سايت در تبريز براي طراحي وب سايت در تبريز با برنامه ريزي دقيق و اصولي پيش مي ورد.برنامه ريزي كي از مهم ترين مراحل براي طراحي وب سايت در تبريز مي باشد.قبل از طراحي وب سايت لازم است همانگونه كه براي ساخت خانه طراحي هاي مورد نظر را داريم ,طرح هايي نيز براي سايت داشته باشيم.براي مثال اگر ساخت خانه را بدون طرح و برنامه ريزي شروع كنيم در آخر خانه اي ناخوشايند و غير مطلوب خواهيم داشت.پس براي راه اندازي سايت در تبريز بايد از قبل برنامه ريزي داشته باشيم.

قدم هاي شركت طراحي سايت در تبريز براي طراحي يك وب سايت :

هدف بازديدكنندگان سايت را مشخص نماييد
هسته و مواد خود را سامان دهي نماييد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۰:۰۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

طراحي سايت چيست ؟

طراحي سايت چيست ؟
طراحي وب سايت در تبريز فراهم اوردن سرويس ها و اطلاعات به صورت سازمان يافته درباره ي يك موضوع يا سازمان است. موفق بودن طراحي وب سايت تبريز بستگي به تعداد بازديدكنندگان از سايت و دسترسي اسان بازديدكنندگان به وب سايت است.يك طراحي وب سايت موثر و الهام بخش وابستگي زيادي به برقراري ارتباط با بازديدكنندگان دارد.
براي مثال اگر در طراحي سايت تبريز ، قالب سايت كسل كننده و بي روح باشد، بازديدكننده نخواهد توانست با وب سايت ارتباط برقرار كند و از صفحه خارج خواهد شد. اما اگر وبسايت به طور موثري خط اتصالي بين بازديد كننده و مجموعه باشد بازديد كننده حاضر به دريافت اطلاعات و اشتراك گذاري با وب سايت خواهد شد.در اين صورت بازديد كننده سناريو و تمامي اطلاعات موجود در وب سايت را در حافظه نگاه خواهد داشت , اطلاعات ان مجموعه در ذهن او مرتفع و مهم خواهد شد و نتيجه تمامي اين مراحل جلب اعتماد بازديد كننده به وب سايت خواهد شد. پس جهت طراحي سايت در تبريز حتما بايد از شركتهاي معتبري خدمات بگيريد.
شركت تجارت گستر شهريار برترين شركت طراحي وب سايت در تبريز با استفاده از تيم مجرب و تجربيات چندين ساله در زمينه طراحي وب سايت توانسته است تمامي خدمات و امكانات پيشرفته و مورد نظر مشتريان را براي انواع وب سايت فراهم آورد.

طراح سايت در تبريز مجموعه اي از اسناد و اطلاعات جمع اوري شده و نوشته شده در قالب html براي معرفي يك فرد ,يك سازمان تجاري و يا هر سازمان ديگري است.اما در اساس طراحي سايت در تبريز براي يك موضوع خاص و يا يك هدف خاص طراحي مي شود.

بسته به نقش طراحي سايت در تبريز ,دو نوع وب سايت داريم ,وب سايت استاتيك و وب سايت ديناميك.

در وب سايت استاتيك امكان تغيير ان وجود ندارد در حاليكه در وب سايت ديناميك امكان تغيير و دراوردن به شكل دلخواه وجود دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۲۱:۴۵ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

انواع روتاري جوينت

انواع روتاري جوينت

انواع روتاري جوينت در صنعت وجود دارد كه هر كدام با توجه به كاربرد آن استفاده مي شود . در اين مقاله به معرفي انواع روتاري جوينت ها مي پردازيم . بسياري  از بخش هاي روتاري جوينت معبر هاي چندگانه را بهم  وصل مي نمايند ,بعضي از انها براي تحت كنترل دراوردن شرايط خاص طراحي شده اند. مثلا روتاري جوينت خاصي وجود دارد كه همزمان بايد چندين ماده عبور دهد.

روتاري جوينت از نوع مستقيم  و سرراست ماده را مستقيما از روتاري به بيرون انتقال ميدهد.نوع ديگري از روتاري جوينت ,معبر زانويي نام دارد كه باعث مي شود كه ماده از مانع وچندين معبر عبور كند.روتاري جوينت چند  معبره بيشتر به سيلندر سوراخ شده شباهت دارد.در روتاري جوينت هاي چند معبره ,فضاهاي اتاق مانندي وجود دارد كه بوسيله معبرهاي روتاري جوينت از هم جدا شده اند تا ماده درون روتاري جوينت را از هم جدا نگه دارند.اين نوع  از روتاري جوينت ها بيشتر در صنايع پلاستيكي و ديگر محصولات نفتي استفاده ميشود.

منبع:انواع روتاري جوينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۲:۴۵ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

روتاري جوينت چيست

روتاري جوينت براي انتقال مايع مانند آب ، هوا ، روغن هيدوليك ، خنك كننده و بخار از منابع ساكن به قطعات چرخشي به كار مي رود .
شير روتاري جوينت در طيف گسترده اي از صنايع از جمله اتوماسيون كارخانجات ، تجهيزات سنگين ، بسته بندي ، پزشكي ، نفت و گاز ، هوا فضا و … استفاده مي شود .

مفصل گردان ( مفصل چرخشي ):

مفصل گردان يا مفصل چرخشي قطعاتي دقيق براي ارتباط بين لوله هاي ثابت و قطعات دوار ماشين آلات مي باشند . و باعث انتقال مواد گازي ، مايع و يا نيمه جامد به ماشين آلات مي شوند . همچنين بسته به كاربرد آن مي تواند بيش از يك كانال داشته باشد .. تعداد كانال ها از ۲ تا ۳۵ كانال متفاوت است .

 

تعميرات روتاري جوينت :

از جمله خدمات شركت هيدروتب تعميرات روتاري جوينت مي باشد . در صورت ايراد در انواع روتاري جوينت شما مي توانيد با مراجعه به شركت ما و يا تماس با ما اطلاعاتي كسب كنيد.

قيمت روتاري جوينت :

روتاري جوينت در انواع مختلف و متفاوتي وجود دارند كه قيمت آن ها با توجه به كاربرد و كيفيت آن ها متفاوت مي باشد. هيدروتب هم انواع روتاري جوينت ها را براي كاربرد هاي مختلف توليد و عرضه مي كند . همچنين براي رفاه حال مشتريان خود قيمت روتاري جوينت خود را كاهش داده است .

منبع:روتاري جوينت چيست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۷:۲۴ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع:

روتاري جوينت چيست

روتاري جوينت براي انتقال مايع مانند آب ، هوا ، روغن هيدوليك ، خنك كننده و بخار از منابع ساكن به قطعات چرخشي به كار مي رود .
شير روتاري جوينت در طيف گسترده اي از صنايع از جمله اتوماسيون كارخانجات ، تجهيزات سنگين ، بسته بندي ، پزشكي ، نفت و گاز ، هوا فضا و … استفاده مي شود .

مفصل گردان ( مفصل چرخشي ):

مفصل گردان يا مفصل چرخشي قطعاتي دقيق براي ارتباط بين لوله هاي ثابت و قطعات دوار ماشين آلات مي باشند . و باعث انتقال مواد گازي ، مايع و يا نيمه جامد به ماشين آلات مي شوند . همچنين بسته به كاربرد آن مي تواند بيش از يك كانال داشته باشد .. تعداد كانال ها از ۲ تا ۳۵ كانال متفاوت است .

 

تعميرات روتاري جوينت :

از جمله خدمات شركت هيدروتب تعميرات روتاري جوينت مي باشد . در صورت ايراد در انواع روتاري جوينت شما مي توانيد با مراجعه به شركت ما و يا تماس با ما اطلاعاتي كسب كنيد.

قيمت روتاري جوينت :

روتاري جوينت در انواع مختلف و متفاوتي وجود دارند كه قيمت آن ها با توجه به كاربرد و كيفيت آن ها متفاوت مي باشد. هيدروتب هم انواع روتاري جوينت ها را براي كاربرد هاي مختلف توليد و عرضه مي كند . همچنين براي رفاه حال مشتريان خود قيمت روتاري جوينت خود را كاهش داده است .

منبع:روتاري جوينت چيست 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۵:۲۰ توسط:تجارت گستر شهريار موضوع: